luvcatz

Alla inlägg den 21 november 2012

Av luvcatz - 21 november 2012 16:48

Ankare versus livboj? Funkar det? Vem vet, inte du och absolut inte jag   


Ohoy, idag står det power yoga på schemat, motivationskursen i livsstil och hälsa har pågått nu i tio veckor, månnetro om jag har bättre syreupptagning? Har ju inte fått ökad motivation till mer träning. Jag går varje onsdag iaf, eller... en gång i veckan med fysisk träning är ju bättre än ingen gång i veckan? Teorilektionerna varannan vecka ska ju öka motivationen till en varaktig förändring, jag är nog svår att nå!


Jag vet inte vad jag håller på med ibland, det går så upp och ner, kan inte hitta ro eller stabilitet i mina känslor. På jobbet flyter det på iaf, projektet går framåt och jag jobbar nog mer än jag behöver, men det är kul, så jag håller mina "timelines".


Har bokat flyg till down under, känns så underbart att veta att det blir av. Det om nåt borde öka motivationen att få bättre hälsa, smidigare kropp och gladare sinne. Ska jobba på det!! Måste sluta frid med min själ och bestämma mig om det är så att opposites attracts, ni vet ying och yang, svart och vitt, ankare och livboj de hänger samman, fast ändå inte//fridens

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Gästboken - skriv till mig :)

Follow on Bloglovin

Bloggerfy

Fina bloggar

Fråga mig

2 besvarade frågor
Follow on Bloglovin

Tidigare år

google+

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards