luvcatz

Alla inlägg den 10 november 2012

Av luvcatz - 10 november 2012 15:50

Vår guldfisk Marty bodde i en gammal stor medicinflaska. Den sprack o började läcka, så vi åkte till djurkompaniet o köpte ett litet nytt hus och en ny fin vän till honom, vi kallar henne Mulatt, för hon e lik Marty fast silverskimrande, han e svart o har jättestora ögon. Han är lite chockad, simma runt i ett fyrkantigt hus med hörn? Då kommer jag att tänka på Doris, hette hon så i filmen hitta Nemo? Fortsätt simma, fortsätt simma :)) Ja det behövs inte mycket för att roa mig. Eller mig, vi stod där alla fyra o trixade, skrattade o glodde in i akvariet.


Grådassig dag idag, tänkte vi skulle tvättat bilen, för min förstfödde övningskörde o han kunde gott ha åkt in i biltvätten, men eftersom vi redan hade shoppat Mulatt så ville vi åka hem o introducera henne för Marty, så bilen får vara skitig ett tag till. Det hade ju varit fint att få Lady avtvättad o fin ifall det smäller till o blir kallt, vilket det har förvarnats om i väderleksrapporterna.


Fortsätt simma... jo, presidentvalet over there var en spännande tillställning, grabben satt uppe o lyssnade till det hela var över, tror han somnade halv fem i onsdags morse, han försov sig iaf till skolan, men det är inte hela världen eftersom det var väl värt mödan, Obama sitter kvar, yeeeaaa!!


Hjärtat har testat att surfa, villka fina bilder hon lagt ut, men hua så varmt de  har det nu, hon hade bränt ansiktet men är lika glad för det, jag påminde henne om aloe-vera gelen jag skickade med henne innan hon for, men den var visst slut. De borde väl kunna solcremer och after sun där nere, jag är säker på att hon hittar lindring.


Jamen nu känns det som slappar lördag infinner sig, har fixat till fiskarna, varit ute o övningskört, hämtat viktiga papper till älsklingen o jag hann in till frissan o sätta fast en hårslinga som hängde lös, ja, jag beställde tid o satte i extensions tillslut, har haft dem i en vecka nu o e helnöjd. Känner mig lite höstfin faktiskt!   //fridens

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Gästboken - skriv till mig :)

Follow on Bloglovin

Bloggerfy

Fina bloggar

Fråga mig

2 besvarade frågor
Follow on Bloglovin

Tidigare år

google+

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards