luvcatz

Direktlänk till inlägg 24 oktober 2014

Fina fredagen

Av luvcatz - 24 oktober 2014 12:25

Så vare fredag igen, vädret är gråtrist o kallt fastän termometern pekar på nio grader celsius. Natten var lång o sömnen orolig. Trött fredag blirre! Igår fick ja ringa efter el&kylservice som kom o laga låset till luckan på tvättmaskinen - utmärkt snabb service - jag e toknöjd! Bokade även tid för nagelfix, de växer som ogräs o jag ligger liksom två veckor efter i mitt schema. Inte för att jag tänker stressa för den tiden kommer aldrig åter, jag börjar ny tideräkning post lasarettvistelse, idag är första dagen på resten av mitt liv o jag hade aldrig kommit igenom veckorna såhär smidigt utan stöd från mina söta föräldrar, tokgoa väninnorna o familj. Jösses, man har så mycket att vara tacksam för. Imorron blirre en lugn o sansad tantkryssning med nytt tema igen o jag kan lika gärna ligga i en hytt o vila med mina tantor, en av dem är iaf sjuksköterska   o man får uppleva lite glamour o flärd från dansgolvet eftersom finaste Gretchen är på scen igen. Cinderella har ju blitt vårat vardagsrum   Ingen har ju ännu dött av lite god music o härliga dansanta människor omkring sig. Livet går vidare o man måste fånga dagen - nu blirre en walk in da park// fridens


   



 
 
Life of Johanna

Life of Johanna

24 oktober 2014 15:43

Gillar din inställning!!!

Ja jag är ombud på min arbetsplats och vill egngagera mig mer, skall gå grundkurs nu i nov, och då skall jag säga till dem jag vill mera! Känns bra var på träffa i mån då hon sa de ville ha in fler unga, så det blir något och satsa mot efter mammaledigheten.

Nej jobbar 100% nu, men önskar bli sjukskriven 25% för jag har ont i höften, ischas troligen, alla lyft vi har börjar bli jobbiga :( Och bättre blir det inte :(

http://lifeofjohanna.se

 
ungdomstankarna

ungdomstankarna

24 oktober 2014 17:04

Tack, du med! :) Ha en toppen helg !

http://ungdomstankarna.blogg.se

 
Life of Johanna

Life of Johanna

24 oktober 2014 17:17

Nej vissa har inte heller tillvalet blinkers på sin bil. :( Javisst är Hugo-Lina sött! :)

Ja, jag gillar sånt och när vi inte får till sånt vi skall få till blir jag arg, men hos chefen får man inte mkt gehör, så påverka får man göra högre upp :)

http://lifeofjohanna.se

 
Sofia

Sofia

24 oktober 2014 18:00

Jag älskar med Ola :D han verkar helt fantastisk :)

hejar du på nån speciell i Idol eller kollar du? :D

http://bian.bloggplatsen.se

 
Sofia

Sofia

24 oktober 2014 21:01

Ja gillar Lisa bäst hittills idag :D Ja fanny är kvar än så länge ;)

http://bian.bloggplatsen.se

 
Life of Johanna

Life of Johanna

24 oktober 2014 22:07

Ja verkligen, så jag hoppas de blir glada när jag frivilligt anmäler mig som frivillig :)

http://lifeofjohanna.se

 
Sofia

Sofia

25 oktober 2014 10:39

Ja Lisa var ju helt grymmmm!!! Satt också med gåshud :D Hon känns som en ny Agnes :D Ja Philip O ludde var dåligast igår så rätt åkte ut tyckte ja, men han va lite söt :D Är nog en tjej som vinner i år :D

http://bian.bloggplatsen.se

 
Annie

Annie

26 oktober 2014 16:29

Du har så härlig inställning vännen! <3
Hoppas du haft en kul helg på cinderella ;-)

Stor kram!

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Bea

26 oktober 2014 20:29

Vilka fina naglar !!! :) sugen på att göra mina jag med, va längesen nu, men det piggar upp så.

Hoppas du o tjejerna fick en toppenkryssning!

Varm kram❤️

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av luvcatz - Torsdag 25 jan 19:41

Shooo, nu testar jag att blogga igen!   Jag har haft uppehåll sedan 2017 - var tar tiden vägen? Nu äre ju 2024 i jösse namn.... Ok, livet kom emellan, har hunnit ändra karriär, har hunnit flytta, blivit mormor två gånger och åren har bara passe...

Av luvcatz - 8 april 2016 16:30

Sitter här i vårt omväxlande aprilväder, plus tre idag o inte lika stormigt som igår. Känslan av vårfåglars sång o lite regntunga moln är likadan varje år denna årstid. Alla vet att snart smäller det till o blir vår på riktigt, bara man härdar ut apr...

Av luvcatz - 8 april 2016 12:45

Häromdagen pratade jag med en vän om min nästa resa som är i Juni till Oslo.  - Då har jag besökt alla huvudstäder i Norden sa jag, nu ere dags att sätta huvudstäder i Europa på min bucket list!!!   Vad händer?? Kvällen efter ringer min förstfödd...

Av luvcatz - 27 februari 2016 08:52

wiiii, solen lyser över oss i Nypan idag. Man hör småfåglar kvittra. De e -4 men solen värmer o nånstans känner man att våren är på ingång..... det är framförallt ljuset som har återvänt o de ger hopp om livet.   Februari månad är snart slut, jag har...

Av luvcatz - 22 februari 2016 19:56


Lord, vilken bloggtorka jag har haft..... Inget speciellt som jag haft åsikter om eller heller för den delen velat dela med mig av.... Januari var tack o lov en skööön månad - yes, var på all inclusive två veckors solresa, åkte när snön kom o termome...

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Gästboken - skriv till mig :)

Follow on Bloglovin

Bloggerfy

Fina bloggar

Fråga mig

2 besvarade frågor
Follow on Bloglovin

Tidigare år

google+

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards