luvcatz

Alla inlägg den 25 januari 2024

Av luvcatz - Torsdag 25 jan 19:41

Shooo, nu testar jag att blogga igen!


Jag har haft uppehåll sedan 2017 - var tar tiden vägen? Nu äre ju 2024 i jösse namn....

Ok, livet kom emellan, har hunnit ändra karriär, har hunnit flytta, blivit mormor två gånger och åren har bara passerat. Ska mina pauser vara i sju år så kan jag ju undra hur länge jag orkar hålla igång och blogga denna gång.


Sist jag bloggade hade jag katter, förstås, Norska skogisar. De har tyvärr börjat spinna och trampa uppe bland kattmolnen så idag har jag tre bondkatter, för utan katt har jag inte varit i sju år   hade inte klarat mig med sinnena i behåll utan hårtussar och trampdynor med kattsand mellan tårna.

Ikväll ska jag be att få presenterar Tubben, en go, kelig och busig hittekatt som är tio år. Jag fann honom efter att hans husse hade gått bort. Han rymde från en ägare, som tog över direkt efter och när jag plockade in honom hade jag inte hjärta att lämna bort honom någe mer. Jag ville ge han en lugn och kärleksfull pension, för han är född 2013, så han har haft det tufft nog ändå. Han passar in i vår familj. Jag som singel, crazy catwoman bor numera i en trerummare med tre fina kissar. Jag önskar er som läser detta en fin kväll//luvcatz


Tubben e en gråvit kille i sina bästa år, med litet underbett å stans goaste nos. Hur go?

           

Tidigare månad - Senare månad

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2024
>>>

Gästboken - skriv till mig :)

Follow on Bloglovin

Bloggerfy

Fina bloggar

Fråga mig

2 besvarade frågor
Follow on Bloglovin

Tidigare år

google+

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards