luvcatz

Direktlänk till inlägg 8 februari 2015

Nr sex

Av luvcatz - 8 februari 2015 16:42

Är ganska spänd av förväntan. Bokat tid för tattoo nr sex imorron   Körsbärsblommor blirre, har bara inte bestämt riktigt hur de exakt ska se ut. Antar att jag bestämmer mig i morron dåh   Vad tycker ni fina läsare om tatureringar?

//luvcatz

"För mycket av det goda kan vara underbart//Mae West 

 

       


 
 
Annie

Annie

8 februari 2015 17:29

Spännande! Tycker det är fint på andra människor ;)
Har dock inga själv ;)

Sv: Ja verkligen! hela kroppen mår ju verkligen bra av träning ;)

Ha en fin kväll :)

Kram

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

 
natalia

natalia

8 februari 2015 19:23

Älskar tatueringar! De kommer väl bild när din är klar? Kul! :D

http://nouw.com/nataliatrojan

 
N

N

8 februari 2015 21:37

Spännande, fint!

http://nouw.com/nathaliemaria

 
linn

linn

9 februari 2015 18:58

men åh va kul! längtarr också tills ja ska tatuera mig!

http://nouw.com/livetsomlinn

 
Margita

Margita

9 februari 2015 20:35

Det var några stycken tatueringar du har! :D
Spännande med körsbärsblommor. Själv tycker jag nog det kan bli för mycket av det goda...men det är jag det! Haha...min dotter funderar på sin andra...och hade jag haft råd hade jag nog skaffat en liten en.
Jag har hoppat på den där dieten Paleo för att min dotter äter den. Hon har haft dålig mage men mår nu mycket bättre, så jag tänker ge den en chans jag också, men det är svårt...
Numer har jag bara en äldre släkting kvar i Tierra Verde, strax utanför St Petersburg i Florida.
Ser fram mot foto när tatueringen är klar!

http://sengas.bloggplatsen.se

 
Ida

Ida

10 februari 2015 18:52

Kul! Hur blev resultatet?? Själv har jag för tillfället tre stycken, men har tänkt att göra fler. :) kram

http://lilla-pys.bloggplatsen.se

 
MADDISENJ.SE

MADDISENJ.SE

12 februari 2015 10:44

Spännande!!

http://maddisenj.se

 
Ingen bild

Bea

15 februari 2015 23:51

Hej vännen!

Hoppas du haft en fin helg!💜
Ååå va spännande !!! Du får visa upp den sen på bloggen.
Tatueringar är jättesnyggt. Jag har själv inte en enda, varit på väg flera ggr men så har det bara inte blivit av. Senast var när jag hade en massa eksem för fyra år sen, vågade mig inte på nån tatuering då fast jag o en vän redan bestämt att vi skulle gå i väg o göra det tillsammans.

Kram på dig😊

 
THE REVOLT

THE REVOLT

28 februari 2015 23:06

Personligen vill jag inte ha några, på andra dock - då kan det se fint ut ^^

http://TheRevolt.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av luvcatz - Torsdag 25 jan 19:41

Shooo, nu testar jag att blogga igen!   Jag har haft uppehåll sedan 2017 - var tar tiden vägen? Nu äre ju 2024 i jösse namn.... Ok, livet kom emellan, har hunnit ändra karriär, har hunnit flytta, blivit mormor två gånger och åren har bara passe...

Av luvcatz - 8 april 2016 16:30

Sitter här i vårt omväxlande aprilväder, plus tre idag o inte lika stormigt som igår. Känslan av vårfåglars sång o lite regntunga moln är likadan varje år denna årstid. Alla vet att snart smäller det till o blir vår på riktigt, bara man härdar ut apr...

Av luvcatz - 8 april 2016 12:45

Häromdagen pratade jag med en vän om min nästa resa som är i Juni till Oslo.  - Då har jag besökt alla huvudstäder i Norden sa jag, nu ere dags att sätta huvudstäder i Europa på min bucket list!!!   Vad händer?? Kvällen efter ringer min förstfödd...

Av luvcatz - 27 februari 2016 08:52

wiiii, solen lyser över oss i Nypan idag. Man hör småfåglar kvittra. De e -4 men solen värmer o nånstans känner man att våren är på ingång..... det är framförallt ljuset som har återvänt o de ger hopp om livet.   Februari månad är snart slut, jag har...

Av luvcatz - 22 februari 2016 19:56


Lord, vilken bloggtorka jag har haft..... Inget speciellt som jag haft åsikter om eller heller för den delen velat dela med mig av.... Januari var tack o lov en skööön månad - yes, var på all inclusive två veckors solresa, åkte när snön kom o termome...

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Gästboken - skriv till mig :)

Follow on Bloglovin

Bloggerfy

Fina bloggar

Fråga mig

2 besvarade frågor
Follow on Bloglovin

Tidigare år

google+

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards