luvcatz

Alla inlägg den 27 juli 2014

Av luvcatz - 27 juli 2014 13:38

Lyko finns allt att önska. Min lista é klar   //luvcatz


           



Av luvcatz - 27 juli 2014 13:00

Vecka 30 slutar o ämnet politik med den. Skönt - imorron börjar även semestern - ser fram emot vilan.

Bloggutmaning365 se gärna alla utmaningar här


"5 saker som gör Sverige till ett bra land att leva i"


Sverige med dess naturiska skönhet o fyra årstider bjuder på en hel del upplevelser o det är ett tryggt o bra land att växa upp i. Vår allemansrätt är unik o ska absolut inte tas för given. Vi har demokrati o fyra grundlagar vi lutar oss emot - om ni inte kan dem så hittar ni dem här. Sjukvården är till för alla o en långt framskriden i forskning om hjärt - o lungsjukdomar o cancer finns hos oss. Infrastruktur åt alla, byggs ut i ett rasande tempo o man kan ta sig fram överallt. Medborgarna - det är de som gör landet - Sverige, jag är stolt att bo här - låten hade kunnat handla om mitt lilla Sverige   //luvcatz

 

Av luvcatz - 27 juli 2014 12:46

blev det igår med tjejorna. Marknad, sommarteater o bästaste grillen hos tant 3   Kan bara sammanfatta det som "perfect day with perfect gals"//fridens


 


"En av de saker som jag tror på, om du vill veta det, är att vi är här för att njuta av livet//Leilani - "Himlen är nära" av Dean Koontz 

 

 

 

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2014 >>>

Gästboken - skriv till mig :)

Follow on Bloglovin

Bloggerfy

Fina bloggar

Fråga mig

2 besvarade frågor
Follow on Bloglovin

Tidigare år

google+

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards