luvcatz

Alla inlägg den 10 december 2014

Av luvcatz - 10 december 2014 06:30

Idag har vi säsongens sista möte med fackliga styrelsen o våra skyddsombud. Vi avslutar med jullunch o ska vara på vackra Stjärnholm. En fin kursgård i vacker miljö o mötet kommer att bli bra o givande, det är jag hundra på. Det är dags att knyta ihop säcken o summera året som gått. Både arbetsmässigt o framförallt privat. jag ser bitterljuvt tillbaka idag o längtar efter lite mer glamour i vardagen.

Bilden påminner mig om vår varma ljuva sommar, soliga dagar på stranden, resan till Alicante, Metallicas konsert på Gärdet som var min studentgåva till hjärtat, alla våra härliga glammiga kryzzningar som jag o finaste tjejorna hunnit med i år. Man blir glad i hjärtat o de dåliga stunderna med sjukdagar är som bortblåsta för en kort sekund. 

Hur fort dagarna än rusar så har man ändå känslan av upplevelserna kvar i sinnet o muskelminnet - det är härligt att vara människa ibland!

Nähe, dags å ta lite kaffe o börja göra sig iordning för idag blir en härlig dag//fridens


" Kom inte försent till det du vill komma i tid till" källa:Nalle Puh


 

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2014 >>>

Gästboken - skriv till mig :)

Follow on Bloglovin

Bloggerfy

Fina bloggar

Fråga mig

2 besvarade frågor
Follow on Bloglovin

Tidigare år

google+

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards