luvcatz

Alla inlägg under april 2014

Av luvcatz - 19 april 2014 12:59

Solen o värmen skulle komma till denna påskhelg. Idag är det ungefär tolv grader o sol ska snart ut o fånga dagen. Åka ut o grilla, sola o umgås - vad har man lediga dagar annars till?    Jobbat undan lite eftersom jag har jouren, ringde min förstfödde o önskade Glad Påsk, han skulle just till att inta lunchen på en solig terrass. Sms meddelanden om glad påsk från lilla söta M, kära bror o nära o kära, det är tanken som räknas, man hinner inte träffa alla personligen de vet att jag tänker på dem iaf. - Fånga dagen alla fina//fridens


 

Av luvcatz - 19 april 2014 10:15

Bloggutmaning 365 se gärna alla utmaningar här


"Hiss & Diss - Påsken"


Hiss för lediga dagar i goda vänners lag

Diss - ?//luvcatz


Av luvcatz - 18 april 2014 10:15

Bloggutmaning 365 se gärna alla utmaningar här



"Länka till en påskdekoration som skulle passa bra hemma hos dig"

 

Eftersom jag inte har planerat för påskpynt har jag inte hittat nåt som passar, men länkar till en fin blogg så ni som söker uppslag inför påsken, klicka här själv önskar jag alla er kärlek o påskfrid //luvcatz

 

Av luvcatz - 17 april 2014 10:15

Bloggutmaning 365 se gärna alla utmaningar här


"Om du fick välja, hur skulle du fira påsken"?

 

Med nära o kära i ett varmt o gästvänligt land//luvcatz

 

Av luvcatz - 17 april 2014 06:30

Idag är den första dagen på resten av mitt liv - älskart - dagen har ju bara börjat, var ska den sluta//fridens

 

 

 

Av luvcatz - 16 april 2014 21:46

...till middan ikväll. Kom hem rätt sliten men nöjd. Fick ju en världskarta igår, så jag pinnade de platser jag varit på i blått o de som stod på önskelistan i vitt, det blev en del nålar i kartan må jag säga.   På onsdagar brukar jag o tokgoa kollegan åka ut till elljusspåret o gå o snacka skit exakt halv fem. Idag var det bara vi två o det blev riktigt bra skit som vi fick ur oss - känns genast mycket lättare med tillvaron att höra att man inte é så ensam med sina tankar ibland. Hemma satt hjärtat med vännor o spela ps trean o fnissade i soffan. 

Middan blev av olika anledningar väldigt sen ikväll, vi tinade räkor o hade lite rostis till i all enkelhet o då kom en liten randig hårig familjemedlem på att hon skulle käka middag med oss - jorå när vi har räkor o skinka då duger det att passa mattider, jösses vad hon jamade till sig mycket gott, både hjärtat o jag ansträngde oss att skrapa ur all rom ur räkorna i lilla Trissans skål - det var lite onsdagsmys i sin enkelhet. En god avslutning på en sliten dag//fridens


Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2014 >>>

Gästboken - skriv till mig :)

Follow on Bloglovin

Bloggerfy

Fina bloggar

Fråga mig

2 besvarade frågor
Follow on Bloglovin

Tidigare år

google+

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards