luvcatz

Direktlänk till inlägg 29 januari 2014

Yess

Av luvcatz - 29 januari 2014 21:14

Idag kunde varken minusgrader, snövallar eller motvind få mig att skippa träningen. Med småspik piskande i ansiktet gick jag med bestämda steg mot #itrim centret. Så skönt att det blev av   Det blev ganska sent från kontoret ikväll o jag hade väl småtänkt att hoppa träningen eftersom jag skulle tanka o handla o fixa middan - men, men det finns inga ursäkter att säga nej till sig själv tänkte jag o tur var det för nu mår jag skitbra jue. Sitter ju ändå uppe halva nätterna så det är bara att bortse från mörker o kyla o leva livet som det ska vá.


Har signat upp mig på kurs för att bli försäkringsrådgivare på företaget, två block, första i mars o andra i september, ja det har varit lugnt med uppdrag ett tag o nu om magen vill stabilisera sig så kan man dra på sig lite igen - gillar juh när det händer lite omkring mig. Liiite svårt att bara göra en sak i taget o nu när jag övar o övar mindfullness känner jag mer energi o bättre koncentrarionsförmåga. Mmmm... ok jag e fortfarande jävligt vintertrött av mörkret men, men det får ge sig...


Jorå, fortsatta finska nya ord på matrasten o kom fram till att vår avd är en salig blandning av halv o - trekvartsfinnar, typ tre av tio var helsvenska - trodde de iaf hehe. Vad är egentligen en Svensk? Det blev sen en väldans diskussion om hur vi ska tolka Zlatans reklam för Volvo - eeeeh, det är inte svenskt men ändå så jävla svenskt.....  Sen tog vi upp Markoolios version av reklamen, hehe, jupp de har lyckats. Volvo é inte så dumma som vi tror - smart drag! Fast idag kom vi fram till att även om Zlatan så skulle ställa upp som en Ranelid lookalike i melodifestivalen så skulle han vinna.   Men snyggaste reklamen är dock Van Damme som står i spagat mellan två av Volvos lastbilar, härligt att de satsar så hårt på sitt varumärke - kom igen bara, kineserna petar tillbaka japsarna//fridens






 
 
Margita

Margita

29 januari 2014 22:43

haha...ja, det är det som är faran med att hålla på med uppfödning, det kan bli ett antal katter...fast jag har nu tvingats till att gå ner från 3 katter till 1 :( jag har helt enkelt inte råd...det är så tråkigt. Men jag har inte gett upp.Jag SKA ha fler kullar! :D
Roligt du tyckte om min hemsida.
Ha en fin kväll du med, du ska tydligen sitta uppe halva natten?! :)
Jag går snart o lägger mig....om jag lägger mig för sent är jag helt groggy dan efter ;)

http://sengas.bloggplatsen.se

luvcatz

30 januari 2014 06:14

Hehe ja men de är ju för söta :)

Ha en god natt :-)

 
Annie

Annie

30 januari 2014 08:57

Vad bra gjort av dig att gå och träna trots det kalla vädret och snövallar! Heja dig ;-)
Det är så lätt då att det kanske inte blir av, så all eloge till dig! :-)

Ha en fin dag!
Kram/

http://Lifebyannie.bloggplatsen.se

luvcatz

30 januari 2014 09:21

Tack :-)

Önskar dig desamma!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av luvcatz - Torsdag 25 jan 19:41

Shooo, nu testar jag att blogga igen!   Jag har haft uppehåll sedan 2017 - var tar tiden vägen? Nu äre ju 2024 i jösse namn.... Ok, livet kom emellan, har hunnit ändra karriär, har hunnit flytta, blivit mormor två gånger och åren har bara passe...

Av luvcatz - 8 april 2016 16:30

Sitter här i vårt omväxlande aprilväder, plus tre idag o inte lika stormigt som igår. Känslan av vårfåglars sång o lite regntunga moln är likadan varje år denna årstid. Alla vet att snart smäller det till o blir vår på riktigt, bara man härdar ut apr...

Av luvcatz - 8 april 2016 12:45

Häromdagen pratade jag med en vän om min nästa resa som är i Juni till Oslo.  - Då har jag besökt alla huvudstäder i Norden sa jag, nu ere dags att sätta huvudstäder i Europa på min bucket list!!!   Vad händer?? Kvällen efter ringer min förstfödd...

Av luvcatz - 27 februari 2016 08:52

wiiii, solen lyser över oss i Nypan idag. Man hör småfåglar kvittra. De e -4 men solen värmer o nånstans känner man att våren är på ingång..... det är framförallt ljuset som har återvänt o de ger hopp om livet.   Februari månad är snart slut, jag har...

Av luvcatz - 22 februari 2016 19:56


Lord, vilken bloggtorka jag har haft..... Inget speciellt som jag haft åsikter om eller heller för den delen velat dela med mig av.... Januari var tack o lov en skööön månad - yes, var på all inclusive två veckors solresa, åkte när snön kom o termome...

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Gästboken - skriv till mig :)

Follow on Bloglovin

Bloggerfy

Fina bloggar

Fråga mig

2 besvarade frågor
Follow on Bloglovin

Tidigare år

google+

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards