luvcatz

Alla inlägg den 15 mars 2013

Av luvcatz - 15 mars 2013 15:21

ok, - 10 kg, en får vara rätt nöjd   Men nu har jag trappat upp till måltider, orkar inte gå på endast ersättningar. Det kostar att ligga på topp o nu får jag acceptera att inte gå ner fort, utan vara nöjd och kämpa på som satan för att fortsätta gå ner.

Träningen gör sitt, det känns ok.

Det känns ok, balans. Har haft bra samtal med alla hemmaboende och satt upp lite regler igen. Mmm det är bara så att jag för att jag ska ha balans tydligen inte kan släppa och lita på att var och en tar hand om sitt och ändå hjälper till i hemmet. Regler uppsatta av mor och älskarinna, så är det jag ändå som styr över allt här i hemmet. Jag hade ju tänkt sjunka ner i något behagligt "tänk bara på mig själv" men jag har några år kvar innan jag sitter ensam och kan göra så. Det är i balans, jag ska inte kämpa emot, bara flyta med och göra det som känns rätt i mig. Jag har lärt mig att lita på magkänslan och jag står stadigt.


Oh, nedräkning pågår. 13 dagar kvar till jag lämnar detta kalla land. Fick höra igår på fb att det kan vara värmebölja när vi kommer till södra delen av landet, upp till 35 grader varmt räknar de med. Guuuud vad skönt, tänk att få svettas igen och använda solglasögon. Jag ser fram emot det.


På lördag kommer tjejorna över, vi ska ta igen lite tid och skratta ihop över ett gott glas vin för vi kommer inte att hinna ses igen förrän i maj. Sen kommer de att fortsätta ut på krogen och jag vill inte gå ut. Har ganska mycket på agendan denna helg, ska ju hinna träna också. Hihi det kostar att ligga på topp :)

Ska beställa lite aussie dollars så vi har en handkassa att starta med, ska köpa giveaways som jag ska dela ut, som hjärtat har beställt som hon vill dela ut och säkerhetslås till resväska och ja - jag ska börja prova och packa sommarkläder. Ska upp på vinden och hämta ryggor som vi kan ta med och resa lätt när vi flyger inrikes, mm, mm.


13 days to go, countdown has started.//fridens

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Gästboken - skriv till mig :)

Follow on Bloglovin

Bloggerfy

Fina bloggar

Fråga mig

2 besvarade frågor
Follow on Bloglovin

Tidigare år

google+

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards