luvcatz

Alla inlägg den 8 december 2013

Av luvcatz - 8 december 2013 18:26

Har sorterat ut och kastat... E faktiskt rätt skralt för tillfället... Behöver givetvis nya till denna vinter. Tror allvarligt jag kommer att hitta några fina par i London om två veckor   Jag kan bli förälskad i skyltfönstret och om de är sköna att gå i måste jag ha dem..... Därför går jag inte så ofta in i butikerna och prövar... Väntar in rean o norpar direkt de blir nedatta i pris...  Kärlek med gränsen till besatthet haha//luvcatz

 

     

Av luvcatz - 8 december 2013 16:39

Idag ere minus åtta o snöflingorna dalar ner när jag beger mig till itrim. En härlig känsla av hög frisk luft och trafikljuden e dämpade. Njuter en tidig söndagmorgon av livet, av tillvaron, att bara finnas till. Känner kärlek i mig, till mig o till mina nära.

Hämtade upp kusinvitamin o vi åkte iväg i lilla Lady för en medial upplevelse. Mystiskt, träffande och roligt blev det. En avslappnad söndag och full av energi. Kom hem o överraskade hjärtat med nyttig lunch.


Många fina samtal idag, käre far, bror o Go´vännen, lugn o fin söndag - faen va tiden går fort ibland....Lite konstigt kändes det när jag låg på rummet o pratade i telefon - lampan i fönstret slocknade till i kanske två minuter, skulle resa mig upp o gå o byta lampa så tändes den igen?? Energier i rummet?? - Jo jag söker oxå alltid efter en naturligt teknisk förklaring innan jag tänker på energier i form av andar eller dylikt.... men om det hade varit en duckning på nätet hade väl annat slocknat med.....  - hehe, e jag galen??

På tal om energi så har hjärtat varit på dessert-humör denna vecka   Det är inte ofta det finns sötsaker efter middan hemma hos oss. Men det är juh advent o vi har lyxat till det. Paj o chokladbollar, det har varit en fin vecka - nu önskar jag att lucia veckan blir lika fin. Kärlek i små ting finns överallt, öppna ögonen o njut//fridens


       

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Gästboken - skriv till mig :)

Follow on Bloglovin

Bloggerfy

Fina bloggar

Fråga mig

2 besvarade frågor
Follow on Bloglovin

Tidigare år

google+

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards