luvcatz

Direktlänk till inlägg 17 september 2013

Dansshow imorgon onsdag

Av luvcatz - 17 september 2013 18:23

Jaha, faen va intensivt det är på jobbet, satt till halv sex på kontoret och har så mycket energi o ork kvar att jag tvingar hjärtat att haka på o träna ett pass.

Det är så intressant vad som sker på the office now. Vi på inköp splittras in i inköpare, business services och front office. Samtidigt som vi i projektet drar igång ett nytt inköpssystem ska alla nya befattningar tas i drift och överlämning till tredje part är på G. Inte nog med det, det sker en fysisk flytt av all personal som ska omgrupperas på diverse våningar på kontoret, hajja att det är flyttkartonger och febril aktivitet i hela huset. Det är inplanerat för ombyggnader av fikarum, ommöblering för delade rum, lite öppen kontorsmiljö-tänk för frontoffice help desk. Tänk jag som tackade nej.... hehehe... OMG   Samtidigt blir jag uppdaterad på protokoll om aktiviteter från min nya tjänst, som jag inte ens fått datum för när jag ska gå över. Hehe, var tvungen att skämta lite med min nye chef o skicka över en omöjlig uppgift, som inte går att lösa.... det beskrev ungefär min jämförelse om anteckningarna jag fick av honom... oooppps... undrar om jag kommer att få jobbet trots allt, hoppas att min nye chef har humor - annars e jag körd....


Imorron har vi köpt hem en dansshow, det är Scenkonst Sörmland somerbjuder föreställning och vi från Teaterföreningen har gått ihop med kultur och fritid och arrangerar det hela. Som vanligt har jag tvingat hjärtat och hennes vän att stå i garderoben och jag o min tokgoa väninna ska sköta fiket. Som tur är så tar nån annan hand om artisterna och seervar med fika och jag slipper springa upp på scen med blommor efter föreställning o le, utan får se hur trött ut jag vill där i garderoben när publiken går hem. Man får vara glad för det lilla ibland.

Nu hoppas vi bara på att publiken inte sviker, utan att de verkligen orkar bjuda till på en onsdag. Det är inga överpriser på biljetterna, diverse rabatter och sen har landstinget köpt in 100 platser åt sina anställda, vi undrar just vilka som fick dem.... Är det bara vita huset eller har det varit utlottning för anställda??


Well, well thats life, det är en chanstagning vad man än satsar sina pengar på. Let the game begin, start rolling the dice//fridens


     

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av luvcatz - Torsdag 25 jan 19:41

Shooo, nu testar jag att blogga igen!   Jag har haft uppehåll sedan 2017 - var tar tiden vägen? Nu äre ju 2024 i jösse namn.... Ok, livet kom emellan, har hunnit ändra karriär, har hunnit flytta, blivit mormor två gånger och åren har bara passe...

Av luvcatz - 8 april 2016 16:30

Sitter här i vårt omväxlande aprilväder, plus tre idag o inte lika stormigt som igår. Känslan av vårfåglars sång o lite regntunga moln är likadan varje år denna årstid. Alla vet att snart smäller det till o blir vår på riktigt, bara man härdar ut apr...

Av luvcatz - 8 april 2016 12:45

Häromdagen pratade jag med en vän om min nästa resa som är i Juni till Oslo.  - Då har jag besökt alla huvudstäder i Norden sa jag, nu ere dags att sätta huvudstäder i Europa på min bucket list!!!   Vad händer?? Kvällen efter ringer min förstfödd...

Av luvcatz - 27 februari 2016 08:52

wiiii, solen lyser över oss i Nypan idag. Man hör småfåglar kvittra. De e -4 men solen värmer o nånstans känner man att våren är på ingång..... det är framförallt ljuset som har återvänt o de ger hopp om livet.   Februari månad är snart slut, jag har...

Av luvcatz - 22 februari 2016 19:56


Lord, vilken bloggtorka jag har haft..... Inget speciellt som jag haft åsikter om eller heller för den delen velat dela med mig av.... Januari var tack o lov en skööön månad - yes, var på all inclusive två veckors solresa, åkte när snön kom o termome...

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Gästboken - skriv till mig :)

Follow on Bloglovin

Bloggerfy

Fina bloggar

Fråga mig

2 besvarade frågor
Follow on Bloglovin

Tidigare år

google+

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards