luvcatz

Alla inlägg den 11 juli 2015

Av luvcatz - 11 juli 2015 17:45

De e ofta jag säger att tiden går för fort. Alla dagar, timmar som kommer och går - det kallas livet. De é inte ofta det är som Madonna sjunger - Time goes by, so slowly. Jag önskar att det vore så lite oftare. Nu är det snart dags för att se fram emot semestern. Lata dagar och förhoppningsvis sol har jag på önskelistan.Då tar jag av mig klockan o stannar tiden - because I´m worth it   

Våren har varit hemskt kall o regnig. Sommaren anländer senare och senare i vårt avlånga land, vart är vi på väg?

Hektiskt liv har nu slumrat in i ett härligt vardagslunk o jag njuter av att bara finnas till.


Jag älskar assecoarer, typ klockor dårå, de är både praktiska och kan kombineras ihop med utstyrseln så man kommer i rätt mood när man är riktigt upptagen, har en deadline att hålla eller för att de kan vara snygga o ligga i lådan när man njutar av de där få, varma, lata soliga dagarna.

Heeey, Watch my watches   


                                                                         


Fridens liljor till alla fina bloggare önskar jag idag//luvcatz 



Av luvcatz - 11 juli 2015 16:49

När jag var liten lekte jag ofta affär. Det var så roligt att vara butiksföreståndare o snacka sig varm om varor som man ville kränga. Vi satt o sålde hemmagjord saft på sommarloven o tjänade mina första slantar. Vi lever i ett konsumtionssamhälle o tekniken går fortare o fortare fram så man slänger mer än man återvinner. Förr i världen lagade man trasiga saker o man byt-lånades saker o kläder med vänner för man hade helt enkelt inte råd att köpa nytt i samma utsträckning som idag.


Jag är övertygad om att man ska återvinna mera för att spara på miljön. Äre så att det är dags för förrådsröjning? Är vinden eller garderoben full av kläder o prylar du inte använder längre? Då ere dags att sälja gammalt för att få in nytt.   

butik.io kan du enkelt lägga upp allt du vill bli av med o visa upp varan du vill sälja samt enkelt få betalt i din blogg, på ditt insta-konto, twitter eller facebook! Alla dina följare är juh potentiella kunder, du behöver inte ens annonsera eller betala för att få reklam för dina grejjor, kunderna är redan dina vänner.


Ut o återvinn hemifrån - eller fynda från dem du följer    lycka till - testa själv hur enkelt det är här//luvcatz

Beskrivning

Butik.io har gjort det extremt enkelt att sälja på nätet och ta betalt från dina kunder. Med butik.io skapar man produkt och får produktlänk, som du kan ge till dina kunder eller ha med i ditt blogginlägg. De som klickar in på produktlänken ser då din produkt direkt i en kassa och kan betala med det samma för det.

 

   

 

 


Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Juli 2015 >>>

Gästboken - skriv till mig :)

Follow on Bloglovin

Bloggerfy

Fina bloggar

Fråga mig

2 besvarade frågor
Follow on Bloglovin

Tidigare år

google+

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards