luvcatz

Direktlänk till inlägg 6 april 2015

"Han var en man av svart och vitt"

Av luvcatz - 6 april 2015 11:39

En man som heter Ove - av Fredrik Backman.

En annorlunda berättelse om en 59 nybliven ofrivilligt arbetsbefriad man som är väldigt principfast och inte söker vänner av något slag. Osocial men ändå med ett stort hjärta. Läs den och jag garanterar dig att du kommer att skratta högt varvat med sympatier för livsöden//luvcatz


 

 
 
Annie

Annie

6 april 2015 12:57

Åh jag älskade den boken, så bra :)
Lyssnade på den som ljudbok och fastnade nästan på en gång ;)

Hur hade du det utomlands förresten? gissar på att det var härligt ;)

Sv: Tack så mycket :) hittat på ett gammalt intresse ;)

Påskhelgen har varit ganska bra. Hur har din varit? :)

Kram<3

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

 
natalia

natalia

6 april 2015 14:51

Synd att jag är så dålig på att läsa ;D

http://nouw.com/nataliatrojan

 
linn

linn

6 april 2015 22:42

hört att den ska vara bra! borde nog läsa den nån gång:)

http://nouw.com/livetsomlinn

 
MartinaOlsson

MartinaOlsson

7 april 2015 12:53

hej! allt bra? :)

http://martinaolsson.myshowroom.se

 
Life of Johanna

Life of Johanna

7 april 2015 21:06

Tror jag har den i bokhyllan, men det dröjer nog innan jag hinner läsa igen haha

http://lifeofjohanna.se

 
Margita

Margita

10 april 2015 20:51

Den har jag ju som ljudbok och inte lyssnat på än. Då måste jag göra det!
Tack för tipset!
Det är svårt att tänka sig att vara utan katt nu när man vant sig. Ett jättefint sällskap men man får ju hålla sig hemma någorlunda. Jag hade gärna haft fler katter men det hade varit lättare med större plats och bättre ekonomi framför allt. Min Agnes är väldigt sällskapssjuk och är mest i mitt knä eller i närheten när jag är hemma och det är så mysigt.
Ha en skön helg! Kram

http://sengas.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Bea

17 maj 2015 02:31

hej goa Luvcatz !
Jag saknar dig... Vart har du tagit vägen vännen ?💜
Hoppas allt är ok?
Varm kram💜

 
Mizca

Mizca

7 juni 2015 20:30

Lånade den på ljudbok men den var ingen höjdare, jag kunde inte lyssna klart så stängde av mitt i oh lämnade tillbaka .. haha!

http://www.mizca.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av luvcatz - Torsdag 25 jan 19:41

Shooo, nu testar jag att blogga igen!   Jag har haft uppehåll sedan 2017 - var tar tiden vägen? Nu äre ju 2024 i jösse namn.... Ok, livet kom emellan, har hunnit ändra karriär, har hunnit flytta, blivit mormor två gånger och åren har bara passe...

Av luvcatz - 8 april 2016 16:30

Sitter här i vårt omväxlande aprilväder, plus tre idag o inte lika stormigt som igår. Känslan av vårfåglars sång o lite regntunga moln är likadan varje år denna årstid. Alla vet att snart smäller det till o blir vår på riktigt, bara man härdar ut apr...

Av luvcatz - 8 april 2016 12:45

Häromdagen pratade jag med en vän om min nästa resa som är i Juni till Oslo.  - Då har jag besökt alla huvudstäder i Norden sa jag, nu ere dags att sätta huvudstäder i Europa på min bucket list!!!   Vad händer?? Kvällen efter ringer min förstfödd...

Av luvcatz - 27 februari 2016 08:52

wiiii, solen lyser över oss i Nypan idag. Man hör småfåglar kvittra. De e -4 men solen värmer o nånstans känner man att våren är på ingång..... det är framförallt ljuset som har återvänt o de ger hopp om livet.   Februari månad är snart slut, jag har...

Av luvcatz - 22 februari 2016 19:56


Lord, vilken bloggtorka jag har haft..... Inget speciellt som jag haft åsikter om eller heller för den delen velat dela med mig av.... Januari var tack o lov en skööön månad - yes, var på all inclusive två veckors solresa, åkte när snön kom o termome...

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Gästboken - skriv till mig :)

Follow on Bloglovin

Bloggerfy

Fina bloggar

Fråga mig

2 besvarade frågor
Follow on Bloglovin

Tidigare år

google+

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards