luvcatz

Direktlänk till inlägg 1 januari 2015

Förra året var bittersweet men gick så fort

Av luvcatz - 1 januari 2015 02:03

 

Januarisnö - kattorna försökte smyga förbi osedda ;)

 

Februari, en månad med flärd o glamour. Kryzzningar, lösögonfransar o mellofester :)

 


Mars mars månad, trist o lång men löstes med shopping, vinster, mys, mer kryzz o allsång


 


April, våren nalkas. Nyköpingssonen Skoglund tog hem EU titeln i boxning, påskharen var framme o ingen kryzz hann jag o tjejorna me :/ 


 



Maj -14. Hjärtat o jag var på Gärdet o såg Metallica o hon fick en selfie me Betnér . Vi plugga järnet för att hon skulle klara åk två o tre. En glamourkryzz me skaldjursbuffé , en vinst i konstlotteriet samt från postkodlotteriet fick ja me. Nya balkongmöbler o vårblommor in, sände inbjudningskort till kommande studentfest o planerade program för gäster från Australien. En förberedande månad för allt som skulle hinnas med.


 



Juni, juli, augusti bara rusade förbi. Fina möten, underbara människor omkring oss, katter, jobb o semester, ungar, vänner o grannar, en resa till Spanien, tre kryzzningar, vackert väder o en rejäl halsfluss hanns med....


        


September, en vacker månad me kryzz på partybåten me de finaste, jobb o sjuka jag började spy galla....


 


Oktober - say no more. Åkte dock på kryzz o dansade nykter :) tantorna jublade, Disco-dans pakten kunde fortsätta


       


November - mörka dryga november, dansade nykter på 80-talskväll, låg mest fast på en sjukhussäng.


       


December - It sure will be better at the end - If it's not better, it is not the end!


         



Snipp, snap, snut - så fort tog året slut// luvcatz





 
 
Annie

Annie

1 januari 2015 11:15

Kul att läsa om ditt år :)
Hoppas det nya året börjat bra för dig! Nu blir det bara bättre :)

God fortsättning :)

Kram

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

 
Amanda Jona [SPONTAN]

Amanda Jona [SPONTAN]

1 januari 2015 13:55

Kul att se tillbaka :)

http://spontan.blogg.se

 
Annie

Annie

1 januari 2015 15:04

Sv: Åh vad roligt att höra, att du blev inspirerad av mig-det värmer verkligen ska du veta :)**

Tack den var lyckad, det var en lugn tillställning med god mat, dessert och ha det trevligt tillsammans ;)

Detsamma :)

Kramar

http://www.lifebyannie.bloggplatsen.se

 
Ida

Ida

1 januari 2015 22:57

Ett händelserikt år. Hoppas 2015 blir ännu bättre. :) kram

http://lilla-pys.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Bea

2 januari 2015 00:59

Fina bilder, roligt att se! Det var detta som var produktivt (se kommentar ovan).

Kryzzfia :) jag var allt iväg en sväng jag med, i juli med sonen. Fast han tyckte inte det var särskilt kul så jag får nog välja ett annat resesällskap nästa gång. Det är ju jättetrevligt! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av luvcatz - Torsdag 25 jan 19:41

Shooo, nu testar jag att blogga igen!   Jag har haft uppehåll sedan 2017 - var tar tiden vägen? Nu äre ju 2024 i jösse namn.... Ok, livet kom emellan, har hunnit ändra karriär, har hunnit flytta, blivit mormor två gånger och åren har bara passe...

Av luvcatz - 8 april 2016 16:30

Sitter här i vårt omväxlande aprilväder, plus tre idag o inte lika stormigt som igår. Känslan av vårfåglars sång o lite regntunga moln är likadan varje år denna årstid. Alla vet att snart smäller det till o blir vår på riktigt, bara man härdar ut apr...

Av luvcatz - 8 april 2016 12:45

Häromdagen pratade jag med en vän om min nästa resa som är i Juni till Oslo.  - Då har jag besökt alla huvudstäder i Norden sa jag, nu ere dags att sätta huvudstäder i Europa på min bucket list!!!   Vad händer?? Kvällen efter ringer min förstfödd...

Av luvcatz - 27 februari 2016 08:52

wiiii, solen lyser över oss i Nypan idag. Man hör småfåglar kvittra. De e -4 men solen värmer o nånstans känner man att våren är på ingång..... det är framförallt ljuset som har återvänt o de ger hopp om livet.   Februari månad är snart slut, jag har...

Av luvcatz - 22 februari 2016 19:56


Lord, vilken bloggtorka jag har haft..... Inget speciellt som jag haft åsikter om eller heller för den delen velat dela med mig av.... Januari var tack o lov en skööön månad - yes, var på all inclusive två veckors solresa, åkte när snön kom o termome...

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Gästboken - skriv till mig :)

Follow on Bloglovin

Bloggerfy

Fina bloggar

Fråga mig

2 besvarade frågor
Follow on Bloglovin

Tidigare år

google+

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards