luvcatz

Alla inlägg under november 2014

Av luvcatz - 23 november 2014 02:06

 

Av luvcatz - 22 november 2014 13:32

 

Av luvcatz - 21 november 2014 19:50

....episode 11 av Sons Of Anarchy. Popcorn, värmeljus o film är väl en tokgo kombo   Idol får vänta, har viktigare saker att se. Har ni fina läsare favvoserier där ni knappt kan hålla er till nästa avsnitt?//luvcatz


   

Av luvcatz - 21 november 2014 18:38

 

Av luvcatz - 20 november 2014 21:38

Bra o snabb torsdag, hann nog me allt jag skulle på jobbet! 1,7 soltimmar på hela november hittills - hurra för det, eller inte.... Jag saknar sol, känns dystert att gå omkring i detta mulna, gråkalla land. Mellan 4 o 8 grader var dag o blåst blandat me regn - de e inte min melodi. Får fortsätta hoppas på lottovinsten som garanterat skulle ta mig till södra halvklotet på låååång semester   

Har varit hos tokgoa väninnan o fått trevligt sällskap, middag o akupunktur. både jag o tant 1 fick nålar. Vardagslyx! Inte illa att träffas tre tantor av fyra på en helt vanlig torsdag. Tant två verkar vara i Göteborg o vältra sig i lyxsviten - because she is worth it   

Hittade även chokladkalendrar när ja handlade ikväll o köpte med till gudson o hans syster, första advent är snart här.

 

Kom hem rätt sent o hoppades på att avsnitt 11 av sons Of anarchy skulle lagts ut för streaming på nätet men så var inte fallet så jag bloggar lite istället - bra terapi det med, eeeeeeyyyyh?

Imorron e ja ledig hela dan för att jag kan o verkligen behöver det! Ska faktiskt äntligen få till en magnetröntgen så de kan lokalisera gallstenar o se status på diverse organ så jag kan få operationstid o förhoppningsvis bli besvärsfri - säger som Gert vid tillkännagivanden av nobelpristagare -Ääääntligeeeeen!!!!!!!

 

Vad har ni fina läsare gjort denna vanliga torsdag?//luvcatz

 

 

 

Av luvcatz - 19 november 2014 20:46

 

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Gästboken - skriv till mig :)

Follow on Bloglovin

Bloggerfy

Fina bloggar

Fråga mig

2 besvarade frågor
Follow on Bloglovin

Tidigare år

google+

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards