luvcatz

Alla inlägg den 15 september 2014

Av luvcatz - 15 september 2014 10:15

Tjohoo, vi är redan i w 38 o livet springer vidare. Ja kan känna att jag varit hösttrött o känt mig less på det mesta faktiskt. Denna veckas utmaning handlar om hälsa, det passar utmärkt nu att ta sig en titt på hur man mår egentligen. Om man aldrig stannar upp o reflekterar så gör man heller inget åt det för att det ska bli bättre. Man springer i så fall på i gamla spår i sitt ekorrhjul o det är väl åndå inte något att sträva efter?

Bloggutmaning365 se gärna alla utmaningar här


"Är du bra på att ta hand om dig själv"?


Ja, jag har tagit hand om mig själv så länge jag kan minnas   Skämt åsido så har jag inte varit så hälsosam o tagit mig tid för träning eller hälsosam mat förrän på senare år, när kroppen sagt ifrån o jag skapade utrymme för mig själv med inplanerad träning - så idag är jag bra på att ta hand om mig//luvcatz

 

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Gästboken - skriv till mig :)

Follow on Bloglovin

Bloggerfy

Fina bloggar

Fråga mig

2 besvarade frågor
Follow on Bloglovin

Tidigare år

google+

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards