luvcatz

Alla inlägg under maj 2014

Av luvcatz - 28 maj 2014 10:15

Bloggutmaning 365 se gärna alla utmaningar här


"Tänker du efter innan du köper något"?

 

Oh ja, både en, två o tre gånger. Oftast snålar jag ur när det gäller att handla till mig själv men till ungarna går det bättre. Ärligt talat så är jag inte så imponerad av vårt materialistiska samhälle - vad är det för fel på att laga saker eller återanvända?//luvcatz

 

Av luvcatz - 27 maj 2014 19:17

stylingen inför studentskivan. Jag var först ut till min fina kollega C som har nagelstudio. Jag hade alltså bestämt att jag skulle ha nåt cerist o grönt på naglarna, tog ett kort på klänningen jag ville matcha dem med o C fixa till dem så busigt o färgglatt. Jag vet att mina naglar nu e på gränsen till för långa men de växer som ogräs o gelen man har på gör dem otroligt starka   Kika in på Beautiful hands o få lite somriga idéer, alla älskar väl fina naglar o jag tänker framförallt på de som typ jobbar i vården o inte kan ha färgstarka naglar mer än på semestern//fridens


 

Av luvcatz - 27 maj 2014 18:40

ungarna på hjärtats #LBS #skola är   Idag var det film o fotoutställning med öppet hus. Fantastiska porträtt, färger o härliga bilder med olika stilar o personligheter. Ni föräldrar, syskon, vänner o dagtidslediga har chansen att se utställningen till nästa veckas onsdag. Gå dit o betrakta verken, njut av den härliga atmosfären o beundra ungarnas slit o känn deras stolthet för vad de åstadkommit. Jag fotade av lite bilder men vågar inte lägga ut mer än hjärtats foton och filmen som  #CTMFilmProduction dvs, klasskompisarna Claes,Theodor o Morgan åstadkommit - för de är de enda jag frågat om lov att publicera! Jag vill juh inte att någon av de blivande stjärnfotograferna eller filmproducenterna kommer o stämmer mig, hahaha. Filmen är 15 minuter lång o jag é imponerad av storyn, detaljrikedomen, humorn o effekterna, inte minst ljudeffekterna. Ja se själva, underbara ungar or what?//luvcatz


                                   


I lördags vann filmen: 

Publikens pris

Bästa foto 

Sörmlands-TV:s hederspris i Frame filmfestival 2014 som gick av stapeln 24 maj i Nyköping.

- Grattis killar   


Av luvcatz - 27 maj 2014 16:00

Den här hästen blev en vinnare på mackan   Liite småfånig reklam va Fast supergott på mackan juh?//luvcatz


   

Av luvcatz - 27 maj 2014 10:15

Bloggutmaning 365 se gärna alla utmaningar här


"Köper du hellre en dyr kvalitetströja eller fem billiga tröjor av sämre kvalitet"?

 

Jag anser att det é viktigt att kläderna man har på sig sitter skönt så jag lägger hellre ner pengar på en snygg skön tröja än fem skittröjor som inte klarar en tvätt//luvcatz

 

Av luvcatz - 27 maj 2014 06:30

 


Lite söta varom juh//luvcatz

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Gästboken - skriv till mig :)

Follow on Bloglovin

Bloggerfy

Fina bloggar

Fråga mig

2 besvarade frågor
Follow on Bloglovin

Tidigare år

google+

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards