luvcatz

Alla inlägg den 5 maj 2014

Av luvcatz - 5 maj 2014 21:08

... har jävlar i mig gått fort. Hade sovmorron i morse, skulle vara med hjärtat på skolan kl åtta så jag flexade in runt nio till the office idag. Jävlar, nu ere teoretiska ämnen som religion, historia, naturkunskap o svenska vi ska tokplugga så hjärtat blir klar med åk två o kan ta studenten med sina vännor. Hon har jobbat som en tok o nu kavlar vi upp ärmarna inför slutspurten. Nu är vi så nära målet, läsa in två årskurser på ett år - så ordet stupa vid målsnöret finns inte. Vi är ett team jag o hjärtat o med alla fantastiska lärares hjälp kommer hon att fixa detta. 


Kom hem rätt sent, gick o träna med finaste tjejorna från jobbet som oxå börjat på #itrim. De är inne på andra veckan på kickstarten för viktprogrammet o jag vet vad de går igenom. Meeeh de ger juh resultat så det är bara att kämpa på - för dem med precis som för hjärtat. Jag då - tänker ni - jorå, har min träningskalender fullbokad o räknar steg var dag, käkar lite måltidsersättningar o ska ta tag i mina tio överflödiga kilon som jag tänkt ta bort i snart ett år   sent ska syndaren vakna men nu är jag på g - måltidsersättningar o motion för halva slanten iaf, måste juh ha ett liv som kryzz o sånt däremellan. Ibland glömmer jag bort att ta hand om mig själv. Tiden rusar o jag har turen att ha så tokgoa vännor omkring mig som talar om för mig att jag är värdefull. En dag i sänder, vi har ett liv o var dag är unik o erbjuder en ny chans att få en bättre dag än igår - sant? eeeeyh - alla har sin egen sanning o jag följer min.

Stod ute på balkonen o tog en kvällscigg o Legolas mamma titta ut över räcket, jag fick tacka för senast o vi kom fram till att det snart blir en vinkväll till fast då när det blivit lite varmare så vi kan sitta i kvällssolen på balkongen - fånga tillfället, var i nuet//fridens




Av luvcatz - 5 maj 2014 19:47

Life always offers you a second chance. It's called tomorrow//luvcatz
 
 

Av luvcatz - 5 maj 2014 18:42

Vecka 19 på året handlar om övernaturligt. Jag undrar var denna vecka ska sluta. Skumt - men jag är realist ut i fingerspetsarna men har dock råkat ut för lite saker jag inte har hittat en naturlig förklaring till, vi får se om det kommer på tal denna vecka.

 

Bloggutmaning 365 se gärna alla utmaningar här


"Har du sett något övernaturligt någon gång"?

 

Nej, jag har inte sett ufon, vålnader eller annat väsen som jag inte kunnat tyda//luvcatz

 

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Gästboken - skriv till mig :)

Follow on Bloglovin

Bloggerfy

Fina bloggar

Fråga mig

2 besvarade frågor
Follow on Bloglovin

Tidigare år

google+

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards