luvcatz

Alla inlägg under mars 2014

Av luvcatz - 21 mars 2014 17:32

Mötte Legolas mamma i hissen imorse. Hon är så trevlig. De bor precis över mig o hon brukar dra iväg tidigare än jag till jobb men denna morron var vi ute samtidigt. Jag kom med en soppåse, pappåse med papperssortering, min dataväska o handväskan. Hon ville gå ut före mig för att hålla upp dörren - ja sprang före o sa, tack - men det går bra   Då sa hon - ja en bra kvinna klarar sig själv... Ja sa, mmm... det kanske är därför man är själv..... haha hon skrattade o höll med, precis när jag uttalade orden så var det som att hon släppt en balkong i huvudet på mig, jaaa jävlar, det är ju därför man é själv.... Borde kanske bli lite mer hjälplös o tramsig, inte vara så brutalt ärlig o envist klara allt själv... Vi ses oftast i hissen på morgnarna, har samma humor o verkar vara i samma skede i livet, trevligt med goda grannar.


När jag kom hem så träffade jag Legolas istället, han kom före mig o höll upp dörren, han verkar vara lika trevlig som mor sin. De ´e han som plinkar på gitarren om nätterna, fast det stör aldrig, jag hör de bara när jag é i vardagsrummet. Jag lovar - första gången jag såg han, gitarr på ryggen (istället för pilbåge) långt ljust hår uppsatt som Legolas, röda tajta jeans o blå/grå jacka på cykeln (istället för häst) haha, så härligt. Goda grannar o dagens sanningar som går upp av lite hiss-snack, sånt é livet i ett hyreshus i en liten stad där alla vet vilka alla är men ändå inte känner varann.


 


Var hos optikern idag o bokade nya glajjor, handlade på hemvägen så hjärtat lagade färsk pasta á la Paolo Roberto, det var supergott. Har kastat in lite tvätt, ska juh på budgetkryzz me tjejorna imorron o jag har som vanligt inte något att ha på mig   Nåväl, packar ner lösögonfransar o någe skrynkligt ur garderoben, det brukar bli bra... Har handlat lite goda ostar för vår hytt-picnic o ska ner o köpa färskt bröd imorron... det var vad jag tänkte bjuda på, så fyller de andra på med vin, potatissallad, parmaskinka o oliver - mums, é det budgetresa så ere, huvudsaken är att vi får umgås med varandra o dansa hela natten. Livet ska levas i 180, så länge man orkar//fridens


Vi brukar börja uppvärmningen o ta dessa steg i hytten o korridoren.... Det värmer upp skrattmusklerna åtminstone....




Av luvcatz - 21 mars 2014 17:13


 

Av luvcatz - 21 mars 2014 10:15

Tänk att det har gått 80 dagar på det nya året - tiden rusar//luvcatz

 

Bloggutmaning 365 se gärna alla utmaningar här


"Länka en teknisk pryl du suktar efter just nu"


Av luvcatz - 21 mars 2014 07:30

Dagens trend på Nelly.com är mönstrat. Jag har valt endast Desiguals tunikor o kappa idag - älskart. Strumpor o trosor under underkläder - shop on ladies//luvcatz


Använd även koden SPRING15 för att få 15% rabatt på hela Nellys sortiment denna vecka! 

Koden är giltig från 2014-03-17 till 2014-03-23.


   

     

Av luvcatz - 20 mars 2014 20:43

Äntligen har man gömt vinterjackan i garderoben o då kommer man på att man inte har nåt att ha på sig... Åh, inga problem om man har internet, kollade ut min absoluta favorit outfit för våren. Drömmer mig bort lite online, kikade in hos Zalando - yeeeh, här finns det man behöver för att få vårfrossa.Checka in själva alla fina bloggare, ut o njut - tänk att jag vann 24 spänn på lördagslottot, ingen skinnjacka för det men en god start, hepp, hepp - shop on//luvcatz


   

         

     

 

 

 

 

 

Av luvcatz - 20 mars 2014 18:58

Yeeeeih - nu vann jag min första tävling på bloggen - ever, har juh vågat mig in i leken o deltagit i en del tävlingar - ett av mina löften i bloggutmaningen var att jag skulle börja vara med i tävlingar för att lixom få synas lite mer. Så nu vare min tur   Tack Morgan för den feta länken. Jag blev så här glad o jag sjöng för kissen//luvcatz

 

Av luvcatz - 20 mars 2014 18:31

Hjärtat blev hjärtansglad för att jag valt ut ett fodral till hennes mobil. Jag fick hem det gratis för att jag skrev ett blogginlägg om Stargagets superfina produkter. Najs - min del av god gärning för idag är utförd. Till o mé kisse blev glad, ser hon inte nöjd ut? Kika in själva, det är riktigt bra priser//luvcatz


"Gratis Fodral till din mobil eller 50% till din surfplatta

 

Vi delar nu ut ett begränsat antal gratis mobil fodral.
Det ända ni behöver göra är att skriva en produktrecension på er blogg eller facebook.
Vid recension av fodral till surfplattor ger vi tillbaka 50% och ni får då fodralet för halva priset.
Följ instruktionerna nedanför för att få ditt gratis exemplar".

 

         

Av luvcatz - 20 mars 2014 10:15

Bloggutmaning 365 se gärna alla utmaningar här


"Om 50 år, vad för tekniska prylar tror du finns då"?


Allt kommer att vara beroende av teknik som bara blir snabbare o bättre. Vi behöver nog inte gå utanför dörren om vi inte vill ha lite frisk luft o promenera. Är det någon som sett serien på SVT "Äkta människor" haha, där har man aarbetskraft av "hubbotar" - mänskliga robotar som man äger - så kan vi ha det, det finns ju redan "real dolls" o det är bara utvecklingen till att få dem att gå, tala o utföra saker som saknas. Plugga in en liten dator o få till motoriken så är vi där, hahaha  //luvcatz

 

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Gästboken - skriv till mig :)

Follow on Bloglovin

Bloggerfy

Fina bloggar

Fråga mig

2 besvarade frågor
Follow on Bloglovin

Tidigare år

google+

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards