luvcatz

Alla inlägg under mars 2014

Av luvcatz - 29 mars 2014 13:50

... hann städa av köket, torka på balkongen o ta toan, kattlådan o askkoppen. Matat ankorna o stack till en Selma till en hemlös tiggare utanför ICA. Usch varför kommer de hit med sitt elände från Rumänien - det betyder juh att det måste vara än värre där borta - ogillart - vad ska man göra? È så maktlös//fridens


Av luvcatz - 29 mars 2014 12:01

.... städa idag   meeeh har ingen lust. Solen skiner har varit ute på prommis, får oannonserat besök just nu, tihihi o ska senare åka till tjejorna o frossa i kladdkaka o skratt - skiter i städning - sånt kan man göra näre regnar va?//fridens


Av luvcatz - 29 mars 2014 11:40

Bloggutmaning 365 se gärna alla utmaningar här


"Hiss & Diss - Nyheter"

 


Hiss
för goda o roliga nyheter - Samt bra med omvärldsanalys så vi får (om vi vill) reda på hur andra har det   

 

Diss för skvaller o personliga intrång som förstör människors liv o skapar häxjakt på de som ännu inte är dömda i juridisk mening - utan endast av folk som har sina personliga åsikter   

 

Av luvcatz - 28 mars 2014 21:44

... med Opus ljuder från köket. Hjärtat o hennes vännor har lite festligt o jag ligger i soffan o glor på tv med kisse, oliver o isvatten. Var tvungen att dansa in i mina tofflor o pyjamas o berätta att jag lyssnade på just denna låt när jag gick ut nian, eller tidigare, jag gick nog i sjuan -84 o dansa på ´gårn till denna o var väl lika nöjd o lycklig med livet som de är ikväll - hahaa, luv it//fridens

 

 


Av luvcatz - 28 mars 2014 20:06

Så najs, vill ha dessa juh   //luvcatz

 

 

Av luvcatz - 28 mars 2014 16:08

Idag på lunchen så var det lunchdisko på bruket. Vi fick skaka loss våra arbetströtta kroppar o se vår stoltaste Hardox varumärkes - klädkollektion. Killar o tjejor från bruket har ställt upp som modeller o på måndag lanseras webshopen för allmänheten. Lägg det på minnet Hardox som nu kommer ut med märkeskläder för alla o envar, najs try, hoppas att det smäller till o går bra. Vi hade iaf en mycket trevlig lunch o käkade goda wraps med pulled pork//fridens

 


     

Av luvcatz - 28 mars 2014 10:15

Bloggutmaning 365 se gärna alla utmaningar här


"Länka en artikel från aftonbladet.se som är den typ av artiklar du helst läser"

 

Jag läser sällan aftonbladet men om jag gör det så fastnar jag nog mest vid wellness sidorna, ibland ekonomisidorna. Idag väljer jag att länka till denna artikel//luvcatz

 

 

 

Av luvcatz - 28 mars 2014 09:25

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Gästboken - skriv till mig :)

Follow on Bloglovin

Bloggerfy

Fina bloggar

Fråga mig

2 besvarade frågor
Follow on Bloglovin

Tidigare år

google+

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards