luvcatz

Alla inlägg den 18 mars 2014

Av luvcatz - 18 mars 2014 21:15

... att sluta röka.... Har köpt en e-cigg. fick den billigt för att jag hade svarat på nån undersökning på nätet   

Fick hem den o satt i soffan o gjorde rökringar hela kvällen, Najs, känns som en cigg o man får röka inne. Mmmmm... Snygg é den med, svart o det glöder i toppen. Känns lite ovant men helt ok, kan det vara grejjen för mig? Satt till o med på fredagsfrullen på jobbet o puffa lite efter goda mackor, piroger med äggsmör o kaffet. Ja, jag måste ge det ett ärligt försök, det är bara att ladda på den i usb uttaget eller med strömkabel. Skumt men sant. Checka in mer information på e-cigg-drottningen ni med om ni funderar på att sluta röka men inte har nånstans att göra av era händer o går ut av gammal vana på balkongen efter morronkaffet eller när ni nu tycker ciggen smakar som bäst. För er rookies läs mer här o börja din resa mot en tjärfri tillvaro med mig...//luvcatz

 

     


"OM ELEKTRONISKA CIGARETTER OCH HÄLSA

Vätskan (e-juice) som förångas för att skapa ”rök” består av aromämnen, Propylen glykol (PG) och/eller Glycerin (VG). Båda är vanliga och godkända livsmedelstillsatser. Det finns inga identifierade hälsorisker med användning av en e-cigarett med en nikotinfri vätska.

HUR PÅVERKAS E-CIGARETTEN AV RÖKFÖRBUD?

Då e-cigaretten inte är en cigarett i vanlig mening och inte innebär någon risk för omgivningen (s.k. "passiv rökning") omfattas den inte av rökförbud, så den får teoretiskt sett användas varsomhelst.

Vi rekommenderar dig dock att alltid prata med personalen först för att höra om det är ok. Det är en bra idé att ta initiativet att visa upp din elektriska cigarett och berätta vad det är. Detta ökar oftast din möjlighet att få använda den och man får ofta ett intressant samtal ut av det".

Av luvcatz - 18 mars 2014 16:54

Då blir det möte på möte med söta teaterföreningen . Här bokat smörgåstårta, det lockar visst folk. Biblan é ett härligt allaktivitetshus med ungdomsgård, konstgalleri o böcker//fridens

Av luvcatz - 18 mars 2014 15:45

Var med o tävla om att bli veckans blogg o vinn en fet länk på hans sida. Superenkla regler (sånt gillar jag) checka in själva  


Morgans tävling



Av luvcatz - 18 mars 2014 10:15

Bloggutmaning 365 se gärna alla utmaningar här


"Vill du vara bland de första att testa ny teknik när den kommer ut"?


Jag märker nog inte att det kommer ny teknik om inte ungarna eller nån tokgo vän kommer o trycker upp det i ansiktet på mig - haha, så svaret är nej på denna//luvcatz

 

Av luvcatz - 18 mars 2014 07:30

Tisdagens kampanj på Nelly.com är min absoluta stil. Blue, Blå, Bleu, Blu, Azul, Blau, Hyacintho, Sininen - jag som jeansdyrkare har drösvis med blått i garderoben o mer lär det bli   Check this out girls blåkampanj med upp till 75% rabatt.

 

Använd även koden SPRING15 för att få 15% rabatt på hela Nellys sortiment denna vecka! 

Koden är giltig från 2014-03-17 till 2014-03-23

 

     

       

 

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Gästboken - skriv till mig :)

Follow on Bloglovin

Bloggerfy

Fina bloggar

Fråga mig

2 besvarade frågor
Follow on Bloglovin

Tidigare år

google+

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards