luvcatz

Alla inlägg den 14 mars 2014

Av luvcatz - 14 mars 2014 19:56

 

Av luvcatz - 14 mars 2014 16:39

Jojo, nu ska ni höra... gick till närbutiken i mina toksöta crocs, köpte dem för tio aussiedollars förra året i Sydney  vilken frihet att inte snöra eller kränga på sig dojjor - vååår alla goa, ha en fin fredag - ärom inte söta?//fridens


 

Av luvcatz - 14 mars 2014 10:15

Bloggutmaning 365 se gärna alla utmaningar här


"Tipsa om ett resmål du gärna skulle vilja besöka"

 

Denna é lätt, har ett inlägg tidigare om Vietnam som är min drömresa just nu. 

Vietnam o Kambodja känns som ett exotiskt mål som jag é sugen att besöka. Visst, det är en enpartistat, med endast kommunistparti, det är begränsade press och -yttrandefrihet men jösses vilken historia o vilket landskap! Jag hörde av vännor i Australien att de hellre åker till Vietnam på sina semestrar före Thailand. De menade att Thai var så exploaterat o sönderturistat. Det vackra genuina folket o naturen, djungeln o stränderna finns i Vietnam. Dessutom äre fortfarande billigare där. Eftersom det är begränsat med press från Vietnam så vet jag inte så mycket om landet. Det väcker min nyfikenhet o därför måste jag bara åka dit. Vad sägs - resesällskap sökes, har börjat spara för nästa livserfarenhet     Skulle man åka i lågsäsong, april - maj, typ de börjar ju få lite vinter o vi tycker det är högsommar, då kommer man dit o hem för dryga 6 000 sek - inte illa alls.//luvcatz

 

Kolla in bilder jag hittat på gogle pictures Vietnam - äre inte helt fantastiskt?


 


                    


Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Gästboken - skriv till mig :)

Follow on Bloglovin

Bloggerfy

Fina bloggar

Fråga mig

2 besvarade frågor
Follow on Bloglovin

Tidigare år

google+

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards