luvcatz

Alla inlägg den 6 mars 2014

Av luvcatz - 6 mars 2014 20:17

Var ute på en riktigt lång kvällsprommis, märkte av mycket aktiviteter hos gamla o unga som löptränade, promenerade o var ute med hundar. Härligt att kunna gå ut o bara powerwalka eller gå stavgång - härliga tid, välkommen!


Bästa träningskläderna ever har jag allltid handlat på Casalls Min hoodie som jag nu haft i snart åtta år börjar bli sliten i sömmarna så jag ska handla lite nytt till våren.    Ni hittar märket hos bla Nelly.com eller Zalando - kika in o bedöm själva.//luvcatz


 


"Casall säljer alla sortes träningskläder som tights, träningslinnen, shorts och sport BH och inspireras av skandinavisk enkelhet, friskhet, hållbarhet och skönhet. Grundaren av Casall heter Carl-Axel Surtevall, född i Norrköping. Efter sina studier såg Carl-Axel möjligheterna inom träning och hälsa och startade sitt eget träningscenter för kvinnor 1980".

 

     

 

 

 


Av luvcatz - 6 mars 2014 10:15

Bloggutmaning 365 se gärna alla utmaningar här


"Om du fick välja en artist som skulle medverka i Melodifestivalen, vem skulle det vara"?


Det måste juh va en svensk, tänk godingar som Uggla, Ledin, Markoolio, Skifs o givetvis Abba har juh redan medverkat. Vet inte riktigt vem man skulle vilja se. Tänkte då så här, om Björn Ranelid kunde prata sig igenom med låten kärleken - då väljer jag #Zlatan, han kan få vara med o med hans vinnarskalle så skulle han ta hem hela skiten   //luvcatz

 

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Gästboken - skriv till mig :)

Follow on Bloglovin

Bloggerfy

Fina bloggar

Fråga mig

2 besvarade frågor
Follow on Bloglovin

Tidigare år

google+

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards