luvcatz

Alla inlägg den 3 mars 2014

Av luvcatz - 3 mars 2014 21:15

meeeh guud vilket snöoväder igår kväll, trodde vi landat på månen... typiskt man skulle ut o åka dårå.. Fast det hade smält undan till idag, skönt, fast jag fick fan skrapa rutorna imorse   nåväl det é som de é - gilla läget, chilla o kör försiktigt! Imorron rymmer jag från stan, ska upp o utbildas lite i vår vackra hufvudstad, två dagar o det innebär hotellnatt, lyx med egentid o shopping på kvällskvisten. Bara det inte snöar... ska  juh åka upp med SJ... man vet juh vilka svårigheter det kan bli om det kommer snö eller när det har ramlat ner löv på spåren... bah, fan vá trist allt é, vill ha vår nu! Packad o klar, bon voyage, arrivederci, näkemin, på återseende, Auf Wiedersehen, au revoir, despedida, até logo,  خداحافظی//fridens


Här ska jag bo - najs, inte för långt från P.U.B - där trivs jag!

 

 

 

Bjuder på en portugisisk dänga idag, älskar det språket, kan sjunga med i låten men fattar inte mycké :)

 

Av luvcatz - 3 mars 2014 10:15

Bloggutmaning 365 se gärna alla utmaningar här


"Hur brukar du titta på Melodifestivalen"?


Jag ser #mellon på teven, gärna med vännor o släkt för att kunna diskutera låtar o kommentera låtarna, kläderna o effekterna. Jag älskar glitter o glamour, tycker att det är viktigt att de "lever" det de sjunger.   Självklart dukar man upp någe gott att tugga på framför teven o diskuterar vinnare o förlorare o givetvis programledarna. Man kan gärna surfa in på oddsen o se om man kan pricka rätt med vinnarna. Lättsam underhållning o musik är ett språk som alla förstår//luvcatz

 

Minns ni denna från 1982//luvcatz

 

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Gästboken - skriv till mig :)

Follow on Bloglovin

Bloggerfy

Fina bloggar

Fråga mig

2 besvarade frågor
Follow on Bloglovin

Tidigare år

google+

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards