luvcatz

Direktlänk till inlägg 28 februari 2014

Andra chansen

Av luvcatz - 28 februari 2014 19:08

oki, två platser till finalen återstår. Imorron lördag kan ni se den tuffa, tuffa fighten mellan så många goa artister. Kikade in på braodds för att se hur det ligger till. Men ni ska få läsa om vad jag tycker. Som vanligt har jag juh favoriter o åsikter om andra chansen   


Skandalen om att artisterna kunde köpa fler röster med hjälp av dataröster via en telefonrobot har väl inte förvånat någon? Hallå, det har juh varit usla låtar som gått direkt till final - jag trodde väl inte att vi - folket som kan det här med musik har tagit fram så många konstiga finalister, huh...


Vi får se om Anders o Nour klarar punchlines i skämten imorron eller om SVT helt enkelt strukit dem o de får sjunga istället för att prata....


Jag tror helt klart att LinusSvenning o State of Drama går till finalen - eller att Ammotrack tar en skrällvinst - varsågod, här fick ni mina glassiga tips   Förlåt mig ursnygge Martin o lika snygga Helena - men släpp fram lite nyheter, ok? Haha, ja, vad som händer på riktigt imorron får ni väl kolla själva. Det é direktsändning. Vill ni se säkrare eller kanske osäkrare tips ska ni klicka här

Vill ni läsa alla tokiga åsikter o kommentarer via twitter, kolla in #melfest

 

Startordning andra chansen:

Ammotrack - Raise your hands

Linus Svenning - Bröder

JEM - Lovetrigger

State of Drama - All we are
Ellinore Holmer - En himmelsk sång
Martin Stenmarck - När änglarna går hem
Helena Paparizou - Survivor
Outrigger - Echo

Guuuud, jag får gåshud av hans röst//luvcatz



 
 
natalia

natalia

28 februari 2014 21:52

Nu är Del 1 av frågestunden uppe på bloggen och imorgon klockan nio på morgonen kommer Del 2 och någon tid framöver kommer Del 3 :)
Kram

http://nattis98.bloggplatsen.se

luvcatz

28 februari 2014 22:31

Najs, såg drömresan :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av luvcatz - Torsdag 25 jan 19:41

Shooo, nu testar jag att blogga igen!   Jag har haft uppehåll sedan 2017 - var tar tiden vägen? Nu äre ju 2024 i jösse namn.... Ok, livet kom emellan, har hunnit ändra karriär, har hunnit flytta, blivit mormor två gånger och åren har bara passe...

Av luvcatz - 8 april 2016 16:30

Sitter här i vårt omväxlande aprilväder, plus tre idag o inte lika stormigt som igår. Känslan av vårfåglars sång o lite regntunga moln är likadan varje år denna årstid. Alla vet att snart smäller det till o blir vår på riktigt, bara man härdar ut apr...

Av luvcatz - 8 april 2016 12:45

Häromdagen pratade jag med en vän om min nästa resa som är i Juni till Oslo.  - Då har jag besökt alla huvudstäder i Norden sa jag, nu ere dags att sätta huvudstäder i Europa på min bucket list!!!   Vad händer?? Kvällen efter ringer min förstfödd...

Av luvcatz - 27 februari 2016 08:52

wiiii, solen lyser över oss i Nypan idag. Man hör småfåglar kvittra. De e -4 men solen värmer o nånstans känner man att våren är på ingång..... det är framförallt ljuset som har återvänt o de ger hopp om livet.   Februari månad är snart slut, jag har...

Av luvcatz - 22 februari 2016 19:56


Lord, vilken bloggtorka jag har haft..... Inget speciellt som jag haft åsikter om eller heller för den delen velat dela med mig av.... Januari var tack o lov en skööön månad - yes, var på all inclusive två veckors solresa, åkte när snön kom o termome...

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Gästboken - skriv till mig :)

Follow on Bloglovin

Bloggerfy

Fina bloggar

Fråga mig

2 besvarade frågor
Follow on Bloglovin

Tidigare år

google+

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards