luvcatz

Alla inlägg den 17 februari 2014

Av luvcatz - 17 februari 2014 21:48

Vill du ha chansen att vinna återuppbyggande hårprodukter. Surfa in på Irmas sida o tävla du med. Lycka till - må bästa kvinna vinna//luvcatz


 


Vill du komma direkt till tävlingen klickar du här

Av luvcatz - 17 februari 2014 20:15

Jupp, så sa de på nyhetsmorron o vi såg den faktiskt runt lunch idag   Lycka! Hade det inte blåst småspik hade det blitt en lunchprommis   Det fick bli Itrim ikväll istället - känns gött, mina ömma danstår har blivit återställda, så det finns inga ursäkter. Måndagen är snart slut, så skönt, jag bjöd kollegorna på lakritspipor idag, direktimporterade från Viking Cinderella - haha, det var uppskattat - en god gärning varje dag é juh mottot i mitt hus. Hjärtat fixade middan så nu ere bara kisse kvar, se vad hon gör för gó gärning, ha en fin kväll alla glada//fridens


Av luvcatz - 17 februari 2014 10:15

Bloggutmaning 365 se gärna alla utmaningar här

Åttonde veckan handlar om musik   Det är nog något jag har åsikter o blogginlägg om! Musik kan trösta, musik kan glädja,musik får mig alltid att må bra o jag kan inte leva utan den. Jag har alltid en låt i huvudet o ibland brister jag ut i en sångtext om någon ger en kommentar med ordföljd från någon låt //luvcatz


"Vad för slags musik gillar du"?


Jag är verkligen en allätare på musik, det går i perioder vad jag snöar in på... Nu äre ex bara rock i bilen - det ger energi o puls. Jag bara älskar gitarrsolon o om bandet har en bra elbas så kan jag bara inte sluta lyssna om o om igen...

Mest rock o pop o äkta sjuttiotalsdisco näre é party. Reggae - jättegärna, visor o folkmusik - ja när jag é på humör, jazz - ja, om det inte är allt för avancerad improvisation, dansband - ok med schlagerdängor på radion, klassiskt - ja, ibland! "Musik ska byggas utav glädje - av glädje bygger man musik" - Lill Lindfors //luvcatz


Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Gästboken - skriv till mig :)

Follow on Bloglovin

Bloggerfy

Fina bloggar

Fråga mig

2 besvarade frågor
Follow on Bloglovin

Tidigare år

google+

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards