luvcatz

Alla inlägg den 12 februari 2014

Av luvcatz - 12 februari 2014 20:22

#Snyggt fodral - ja tack!


  Kika in hos Stargagets o tjacka ett nytt fodral i lyxförpackning - gött mos, just nu har de finfina rabatter - o är du bloggare får du 10% - använd KOD: "BLOGG46582" - shoppa loss - släpp loss vårkänslorna i dig. Samla ihop er o gör en order tillsammans, fri frakt för beställningar över 500 kr//luvcatz

Av luvcatz - 12 februari 2014 19:29

Åh, så passande, meeeh synd att jag inte har fest idag fast jag fyller år   

Jag har en tokgo väninna som alltid gör egna inbjudningskort, har länge tänkt att jag oxå vill vara så pysslig o duktig - o det går jue alldeles utmärkt - med lite hjälp av CupCard som är ett verktyg som är gratis att använda där du kan designa dina egna inbjudningskort.

Du kan sedan beställa hem korten om du önskar eller spara filen på din dator och skriva ut inbjudningskorten själv eller om ni vill ha dem förtryckta kostar de endast 15 kr styck - så busenkelt o ändå få till en personlig proffsig inbjudan//luvcatz 

       

Här kan du klicka om du vill börja designa dina inbjudningskort direkt:  Cupcard


     

Av luvcatz - 12 februari 2014 10:15

Bloggutmaning 365 se gärna alla utmaningar här: http://liie.se/2013/december/var-med-pa-bloggutmaning365.html


"Vad är det allra sämsta du vunnit"?

Eftersom jag så sällan tävlar så har jag blivit glad för vad det än är jag har vunnit   Håller inte heller på med spel där man tävlar mot sig själv - har inge tålamod för sånt. Hjärtat däremot är helt hooked på flappy bird - tidsfördriv i telefonen, - menlöst men ligger väl i tiden//luvcatz

 

 

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Gästboken - skriv till mig :)

Follow on Bloglovin

Bloggerfy

Fina bloggar

Fråga mig

2 besvarade frågor
Follow on Bloglovin

Tidigare år

google+

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards