luvcatz

Alla inlägg den 9 februari 2014

Av luvcatz - 9 februari 2014 21:46

Kika in hos Stargadgets o tjacka ett nytt fodral i lyxförpackning - till paddan eller telefonen. Just nu har de finfina rabatter - och är du bloggare får du 10% - använd KOD: "BLOGG46582" - shoppa loss - släpp loss vårkänslorna i dig//luvcatz


Klicka in dig genast o njut Snyggt fodral


 

Av luvcatz - 9 februari 2014 19:32

Är en film från 2004 med bla Christopher Walken o Denzel Washington.

 

Denzel spelar en alkoholiserad före detta kommandosoldat som åker till Mexico för att träffa en gammal vän. Creasy (som han heter) blir övertalad att ta anställning som livvakt till en liten flicka. Dakota Fanning spelar Pita (flickan) o de utvecklar en fin relation och Creasy som varit ute i krig en längre tid finner åter glädje till livet genom denna nya bekantskap. En vacker skildring om en relation i ett hårt klimat. Pita blir kidnappad o Creasy gör allt för att hitta henne. Han är en tränad yrkesmördare och skipar rättvisa på sitt sätt i ett alltför korrupt Mexico. 

 

Regi: Tony Scott.

Så sevärd, 146 minuter genom glädje, hopplöshet, ilska och ånger. Tänk att det är så här än idag. "Man on Fire" får fyra skor av fem möjliga//luvcatz


   


Av luvcatz - 9 februari 2014 18:54

Vilken tur att jag har så begåvade arbetskamrater som är ambitiösa o jobbar extra med sin hobby. Fick naglarna gjorda o jag e supernöjd. Härlig söndagkväll till alla läsare där ute//fridens


 

Av luvcatz - 9 februari 2014 10:15

Bloggutmaning 365 se gärna alla utmaningar här: http://liie.se/2013/december/var-med-pa-bloggutmaning365.html


"5 saker som aldrig kommer in i ditt hem"


Jag é jue väldigt tolerant o har gärna en blandad stil i mitt hem, men viss inredning är det bara tvärstopp för - likväl som jag inte släpper in knarkare i mitt hem vill jag heller inte ha silverfiskar//luvcatz

  • Plastmäbler
  • Skinnsoffa
  • Gardiner med tomtar
  • Spindlar/terrariumdjur
  • Heltäckningsmatta

 

Av luvcatz - 9 februari 2014 02:40

Helt fantastiskt i #mello, Sanna med mäktiga låten undo o Panteoz - Efter solsken gick raka vägen till final - som den schlagerhäxa man é så känns det helt rätt och att även älskade Martin Stenmarck går vidare till andra chansen som sänds den 1 mars.

Det som inte riktigt går hem än är programledarnas skämt! Fast det ger sig, de var bekvämare i rutan än förra veckan juh. Ni kan se oddsen inför nästa veckas deltävling på http://www.braodds.com/melodifestivalen/. OS i all ära men det är skönt med musikaliska avbrott -  ;)löööv it//luvcatz




Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Gästboken - skriv till mig :)

Follow on Bloglovin

Bloggerfy

Fina bloggar

Fråga mig

2 besvarade frågor
Follow on Bloglovin

Tidigare år

google+

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards