luvcatz

Direktlänk till inlägg 8 februari 2014

Lady behöver nya sulor....

Av luvcatz - 8 februari 2014 12:48

Hjälp, vilken djungel med att hitta däck till bra priser. Ska man snåla o köpa regummerat?? Nä, min käre far säger att det ska man inte.... Min bror föreslår att surfa runt o hitta nya #kvalitetsdäck till bra priser... Sagt o gjort, kika in på vad jag hittade....  http://www.nordendack.se/ 


Nya sulor till bilen yess, det är inte lång tid kvar till man ska skifta igen.... börjar jue bli vår äntligen.... 


På deras hemsida går man in, knappar in registreringsnumret o vips så kommer det upp märkes och prisförslag, coool, eeeeeyyyhhh   Fri frakt, öppet köp - låter finfint.

Finne som man är så tänker man #Nokian direkt, men guuud så många märken o priser, ........ snälla hjälp sökes..... 

Kolla vad fin hon é, min Lady - har tänkt att pimpa henne med häftiga ögonfransar, men ögonen är ju inte runda på denna modell av #golfen... Andra tips någon??//luvcatz


 


http://www.nordendack.se/ 

 
 
En plats i solen

En plats i solen

8 februari 2014 13:29

åh sånt där kan jag inte. Vet inte vad mina heter ens :)

Här är den framme ännu mer nu än när jag var ute... Men gud så skönt det var, vår känslor delux, men det blir nog mer vinter och kyla innan våren kommer

http://enplatsisolen.bloggplatsen.se

luvcatz

8 februari 2014 14:46

Haha, nä de ska bara finnas där!

Härligt :)

 
Annie

Annie

8 februari 2014 13:29

Kul att se bild på din lady ;-) fin hon är ;-)
Jag älskar golf-bilar, gillar att köra dem. jag har en röd golf, det är min pärla ;-)
Ja det blir skönt sen när man kan byta till sommardäck, vilken känsla! ;-) Jag kan tyvärr inte så mycket om däck än ;-)

kram/

http://Lifebyannie.bloggplatsen.se

luvcatz

8 februari 2014 14:44

Snyggt med en röd golf

 
En plats i solen

En plats i solen

8 februari 2014 14:54

haha eller hur, bilen går iaf riktigt bra, speciellt nu när det varit så halt, för det töat och fryst om vartannat :)

javisst är tavlan fin :)

http://enplatsisolen.bloggplatsen.se

luvcatz

8 februari 2014 14:57

haha jaa du.

Jättefin :)

 
En plats i solen

En plats i solen

8 februari 2014 15:04

Ja, har ju helt nya vinterdäck som far fixade när jag beställde min bil, han kan pruta han... :P

http://enplatsisolen.bloggplatsen.se

luvcatz

8 februari 2014 15:10

Schysst, ja det är därför jag tar hjälp av far o bror - de kan oxå pruta :)

 
En plats i solen

En plats i solen

8 februari 2014 15:17

Javisst är det bra med andra som kan pruta :)

http://enplatsisolen.bloggplatsen.se

luvcatz

8 februari 2014 15:45

ja, vad har man pappor o bröder till ;)

 
Ingen bild

Bea

8 februari 2014 15:25

Hon är MKT fin, din lady!
Toppen att du hittade kvalitetsdäck, själv är jag alltid noga med däcken, har krockat en gång för mga år sen pga vattenplaning o just däcken kan faktiskt vara en livförsäkring!
Kram

luvcatz

8 februari 2014 15:47

Åh tack :)

Ja bra livförsäkring med riktiga däck, man ska inte tumma på säkerheten.

ha en fin lördag :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av luvcatz - Torsdag 25 jan 19:41

Shooo, nu testar jag att blogga igen!   Jag har haft uppehåll sedan 2017 - var tar tiden vägen? Nu äre ju 2024 i jösse namn.... Ok, livet kom emellan, har hunnit ändra karriär, har hunnit flytta, blivit mormor två gånger och åren har bara passe...

Av luvcatz - 8 april 2016 16:30

Sitter här i vårt omväxlande aprilväder, plus tre idag o inte lika stormigt som igår. Känslan av vårfåglars sång o lite regntunga moln är likadan varje år denna årstid. Alla vet att snart smäller det till o blir vår på riktigt, bara man härdar ut apr...

Av luvcatz - 8 april 2016 12:45

Häromdagen pratade jag med en vän om min nästa resa som är i Juni till Oslo.  - Då har jag besökt alla huvudstäder i Norden sa jag, nu ere dags att sätta huvudstäder i Europa på min bucket list!!!   Vad händer?? Kvällen efter ringer min förstfödd...

Av luvcatz - 27 februari 2016 08:52

wiiii, solen lyser över oss i Nypan idag. Man hör småfåglar kvittra. De e -4 men solen värmer o nånstans känner man att våren är på ingång..... det är framförallt ljuset som har återvänt o de ger hopp om livet.   Februari månad är snart slut, jag har...

Av luvcatz - 22 februari 2016 19:56


Lord, vilken bloggtorka jag har haft..... Inget speciellt som jag haft åsikter om eller heller för den delen velat dela med mig av.... Januari var tack o lov en skööön månad - yes, var på all inclusive två veckors solresa, åkte när snön kom o termome...

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Gästboken - skriv till mig :)

Follow on Bloglovin

Bloggerfy

Fina bloggar

Fråga mig

2 besvarade frågor
Follow on Bloglovin

Tidigare år

google+

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards