luvcatz

Alla inlägg den 1 februari 2014

Av luvcatz - 1 februari 2014 22:40

oh så lack man kan bli på vissa #dejtingsajter... ogilla totalt när en del okända män skickar meddelanden som "skulle va skönt o kn---a med dig säkert", ja, vad säger man, har man gett sig in i leken får man tåla den! Bara radera o ignorera - en del kan ju inte censurera sig själva   Typ en av tio meddelanden är såna, så de flesta är mycket trevliga o jag har träffat o håller kontakten med en handfull nya bekantskaper som blivit goda vänner. Det är inte bara slutmålet som är viktigt - man ska ha roligt på vägen dit! Några grodor får man ju kyssa o jag é juh hopplöst kräsen. Vet iaf vad jag inte söker o det är jue framsteg bara det. Plötsligt händer det, eeeeeyyyh//luvcatz


Av luvcatz - 1 februari 2014 20:33

Satt o kolla i bloggen, såg att jag för ett år sen hade gått ner tre kilo, tränat o var nyinskriven på "itrim :) Ett val jag inte har ångrat. Lång väg o jag é inte iland än med viktprojektet. Hade bokat kryssning med de stora båtarna för att visa några utbytesstudenter mitt vackara Finland. Idag - ett år senare har jag gått ner tjugo kilo o bokat kryssning igen, fast tjejresa med tre av de finaste jag känner - hehe, det är tur att en del saker ändras o förhoppningsvis till det bättre. Har juh gjort en inre resa på detta år o har bloggen som dagbok.   Sociala medier till godo o jag har inte så mycket att dölja - stora delar av mitt liv är en öppen bok, andra delar vädrar jag irl med tokgoa väninnor o ungarna o några dejter. Man ska våga för att lyckas o de som har lyckats har vågat//fridens


        

Av luvcatz - 1 februari 2014 19:10

 

..... blirre helt klart #mello. Med min tur så pajja tv´n idag.... Hjärtat o jag åkte in o tjacka en 46 tumare omedelbums efter att jag ringt runt lite o fråga folk som kan sånt där om elektronik-tjosan, den var ganska utdömd..... Hade säkerligen kostat ett par tre tusen att laga   Såååå ikväll blirre #melodifestivalen med ny teve o soundbar, gott sällskap o gott på bordet.


Har varit hundvakt till Lennart, så gó kille, bror med våran Uffe o Siv som bor hos barnens pappa. Najsit värre, vad gör ni andra en lördagafton?//fridens


Ni ser oddsen här: http://www.braodds.com/melodifestivalen/

 

   



   

Av luvcatz - 1 februari 2014 18:54

Bloggutmaning 365 se gärna alla utmaningar här: http://liie.se/2013/december/var-med-pa-bloggutmaning365.html 

 

"Hiss & Diss - Sociala medier"

 

Hiss för att man kan googla o hitta allt man behöver ha reda på omedelbart o allmänna tryckfriheten - alla kan bli hörda  

 

Diss för att det är beroendeframkallande o en del blir asociala o utrymmet för nätmobbning är stort

  

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Gästboken - skriv till mig :)

Follow on Bloglovin

Bloggerfy

Fina bloggar

Fråga mig

2 besvarade frågor
Follow on Bloglovin

Tidigare år

google+

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards