luvcatz

Alla inlägg den 17 januari 2014

Av luvcatz - 17 januari 2014 19:28

Ja, vilken dag. Minus fem o snön har vräkt ner. Full rulle på kontoret o fredagsfrukost med gänget. Fick besök av käre bror på kontoret, han fick se var jag jobbade o vi snackade lite, då fick jag sån plötslig värk o kräktes (f´låt ni kräsmagade)  världens kramper, kallsvettning o då insåg jag att jag måste söka för uppföljning av magsåret - det ´e visst inte riktigt bra än   Fick sympatier o lite bannor av sköterskan när jag beskrev mina symptom, hon sa att jag skulle åka in akut om det inte värken/svedan/bränningen/illamåendet gav med sig, annars bokar vi tid för uppföljning nästa vecka. Jobbade dock klart o gick hem kl fyra idag - det é ju fredag eeeeeyh!


Ikväll blirre varm handduk på magen o film, hjärtat fixar inköpen o markservicen. Hjärtat o jag måste ha särskilt hög smärttröskel, en gång gick hon färdigt hela skoldagen när hon faktiskt hade fått en fraktur på underarmen.... Att vi inte lär oss vad sjukvården é till för :/ Tack alla fina bloggare för filmtips o ni har väl inte missat denna veckans filmtema på Bloggutmaning365//fridens


Behöver jävligt bra musik idag...


Som vanligt surfar jag in på www.doktorn.com :/ 


Av luvcatz - 17 januari 2014 10:15

Bloggutmaning 365 se gärna alla utmaningar här: http://liie.se/2013/december/var-med-pa-bloggutmaning365.html 

 

"Tipsa om vad du vill som har med film att göra"


Googla efter filmtips när du har filmtorka en tråkig söndagmorron o vädret e skit o du inte vill gå ut. Ibland vet man inte vilken sorts film man vill se, vilket film-humör man är på innan man varit inne på ex: dagensfilmmetips.se.


Det finns många fina bloggare som oxå bjuder på recensioner och tips. Vad gjorde man innan pc´n??


En sak är säker, man måste välja rätt film per humörstämning om man ska uppskatta filmen o minnas handlingen. Film är mysfaktor, tröst, känslor och kan upplevas ensamt, i tvåsamhet eller i obegränsat sällskap närsomhelst o nästan varsomhelst i dagens uppkopplade värld ;)//luvcatz

 

   

 

 

 

 

Av luvcatz - 17 januari 2014 00:19

I want to feel sweet 16 again
I want to feel irresponsible, joy, lust for life, curiosity and ambitions
I want to do so much, then I feel no sorrow, have half of my life experience and less pain//luvcatz

 

 

 

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Gästboken - skriv till mig :)

Follow on Bloglovin

Bloggerfy

Fina bloggar

Fråga mig

2 besvarade frågor
Follow on Bloglovin

Tidigare år

google+

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards