luvcatz

Alla inlägg den 9 januari 2014

Av luvcatz - 9 januari 2014 22:02

é en design jag gillar   Inte det som ramlar ner just nu.... Fast det skulle inte bli kvar om man kan lita på SMHI//luvcatz

Snö of Sweden smycken

Lena Jonsson Näslund grundade av Snö Of Sweden, till att börja med fanns inget annat än en vision om att göra prisvärda, men unika, smycken som skulle bäras av kvinnor i alla åldrar och bakgrunder, med material från naturen. Hennes allra förstasmyckeskollektion var ett halsband uppträtt med små sötvattenspärlor i ljusa vårfärger, som gjordes som en liten gåva till hennes bästa vän, och som nu bärs av kvinnor i hela norra Europa. Den lilla pärlserien följdes av kristall örhängen och ringar med pärlor, som sedan dess har utvecklats till mer än 5000 mönster som utgör Snö of Swedens kollektion idag.

 

http://www.sobling.se/sno-of-sweden

 

 

Het

Av luvcatz - 9 januari 2014 20:25

I don´t need a hero nor madness

Who am I if I don´t speak the truth

I need sunlight and gladness

Am I a hypocrite with no soul nor past youth

You asked me and I answered

The love of life is to deep//luvcatz


 

Av luvcatz - 9 januari 2014 10:15

Bloggutmaning 365 se gärna alla utmaningar här: http://liie.se/2013/december/var-med-pa-bloggutmaning365.html 

 

"Om du fick chansen att gå tillbaka till att vara barn igen, skulle du ta den"?

 

Nej, inte för något i världen! Jag ångrar inget - så jag kan inte gå tillbaka o göra om något.

Jag saknar inget - mina erfarenheter har gjort mig till en bättre människa vill jag tro.

Det finns bara ett sjuttiotal o vart sekel har sin utveckling o charm//luvcatz

 

 

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Gästboken - skriv till mig :)

Follow on Bloglovin

Bloggerfy

Fina bloggar

Fråga mig

2 besvarade frågor
Follow on Bloglovin

Tidigare år

google+

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards