luvcatz

Alla inlägg den 24 september 2013

Av luvcatz - 24 september 2013 19:42

Jorå, Däggdjurens kroppslängd varierar mellan omkring 30 millimeter (för trynfladdermus och flimmernäbbmus) och lite över 30 meter (blåval). Så kan det vara, vi e alla en del av ekohjulet. 

Känner att man lever idag... Jäkla röj på jobbet. Det sista jag gjorde innan sen hemgång idag var att byta rum. Flyttkarusellen på H.K gick av stapeln klockan ett idag och jag hade inte hunnit packa.... såå, eftersom jag ändå ska bli kvar på samma våning en månad innan jag byter jobb så tog jag mitt pick o packade och flyttade efter arbetstid. Hur kan man pricka in allt på en o samma tidpunkt. Jag märker av att folk mår dåligt, e stressade och inte finns det ledare som kan svara på något. Som det är nu på jobbet så finns det lika många chefer som anställda.....  Däggdjur som roffar åt sig sitt o ser om sitt revir. Ja, jävlar, hur ska det styras upp....

 

Har just avnjutit middag med hjärtat och varvar ner inför kvällens episod av Svenska Hollywoodfruar. Tänk att jag fortfarande är fast i den skitiga dokusåpan. Ja vi svenskar gillar enkel men rå underhållning annars har jag inget jag följer på svensk tv. Kan vara körslaget om jag e hemma lördagkvällar eller vid reprisen söndag förmiddagar.

Mammals.... ja vi är som vi är.....

Min tokgoa väninna e sjuk, hörde när hon ringde hur jävla genomförkyld hon lät, usch, hjärtat har ont i halsen, se om jag klarar mig. Det är en del på kontoret som är hesa o snörvliga med, höstbaciller - fyyy!

 

Hade ett sånt där fint samtal sent igår kväll, en kvinna som bara är så härligt hudlös... Vi känner inte varann så bra än, har träffats genom gemensam bekant men har så otroligt givande samtal. När vi hade lagt på luren kunde jag inte somna. Faen vad jag har tur med att ha så fina vänner.... Jag tänkte på mina tjejer, vi som var på kryssen. Hur kan man bara vara så otroligt olika varann, helt i olika faser i livet och ändå är det ingen som dömer någon, inte blir vi osams om småsaker, tål att säga vad som helst utan att vara rädd för att någonsin få det som slag tillbaka. Vi har redan planerat inför nästa resa, som får bli Köpenhamn i vår. Men tjejer, fyfan vad jag älskar er, hoppas ni förstår hur mycket ni betyder för mig. Jag skulle göra vad som helst för er. Så glada, härligt sjuka, snygga, roliga, begåvade, vackra, smarta, sexiga kvinnor ni är   Ni ger energi, sprider glädje och humor och kan ta för er i livet - häftiga vardagsänglar är ni!

Det finns fler fina runt mig, jag har många fina vännor på fejjan som betyder mycket, era kommentarer och när man ser att ni har det bra och e friska och glada, det är otroligt vilket socialt fenomen fejjan e egentligen.

Jag känner mig ego, jag vill nog vara en sån som sprider glädje och ger energi. Jag har ju startat bloggen för att få vara ego, få tycka vad jag vill, uttrycka vad jag vill, känna vad jag vill - vara ett visset däggdjur....

 

Har försökt att få tag i min förstfödde, det är inte lätt, vi ringer om varann hela tiden.Saknar honom som en tigrinna saknar sin tigerunge. Gulle du, ring mamma, puzz, e meddelandet han får då.

 

Chattade lite med ursöta svärdottern igår - försöker finnas tillhands..... 

Ringde bror min, det kändes bra att få ta igen lite vad som hänt, alltid lika trevligt med samtal.

Samtal hit o samtal dit, så mycket det kan ge//fridens


Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Gästboken - skriv till mig :)

Follow on Bloglovin

Bloggerfy

Fina bloggar

Fråga mig

2 besvarade frågor
Follow on Bloglovin

Tidigare år

google+

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards