luvcatz

Alla inlägg den 7 september 2013

Av luvcatz - 7 september 2013 20:06

Vi ska bli fulla, livet e meningslöst, vem bryr sig att natten e vacker....

Du é som natten och jag är en vinnare igen....


Fan vá jag mår bra   Nu blirre körslaget//fridens

Av luvcatz - 7 september 2013 11:10

Hoho... idag kör vi Tjechovpjäs på restaurangen. Fan vad lite biljetter vi försålt, hoppas det kommer folk "på dörren" Det har dock ringts både till mig o reataurangen o folk har frågat om det går att köpa när de kommer. Det är ju inte idealet då det blir svårt att ha varm mat till alla.... Var på väg att ställa in evenemanget, men ringde till lokaltidningen o de var snälla och ringde och intervjua skådisarna och la ut i fredagstidningen. Najs, vi kör o hoppas på lite mer publik dåh    


Härligt september väder, sol o värme, man blir glad och livet känns lättare. Kom att tänka på flamingo kvintettens 6:e september, hehe, det var en av de första lp skivorna i min samling. Tror jag fick den i julklapp när jag var sex-sju år, ihop med min första spelare. Jag blev aldrig nåt dansbandsfreak, men det är najs att ha ägt en sån :)  Kult juh.... Kan texten än, hehe....


Bjuder på en oldie, kattorna är inte imponerade av denna musik, men ligger kvar på soffan hehe//fridens


Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Gästboken - skriv till mig :)

Follow on Bloglovin

Bloggerfy

Fina bloggar

Fråga mig

2 besvarade frågor
Follow on Bloglovin

Tidigare år

google+

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards