luvcatz

Alla inlägg den 4 juli 2013

Av luvcatz - 4 juli 2013 22:30

You text me every other day

You keep on waiting for more

Messages are happy, sometimes sad

Sometimes you´re nice, sometimes you´re bad


You say you forgot

You say you´re over and out

You say you don´t miss a thing

You say you miss just that special thing

It´s only material things, buy new

You say you have no regrets

You say you´re thankful

You say you feel respect

I don´t belive you


Words are not needed here

It´s your acting, what you choose to do


Let it be, leave it 

It´s nobodys fault

Can´t you see

Just let it be

I need to be free//luvcatz




Av luvcatz - 4 juli 2013 21:35

Vilken underbar #sommarkväll. Över 20 grader o sol o varma vindar efter #åtta på kvällen. Var faktiskt ute och gick #stavgång med min tokgoa vännna. Tack kära du för att du påminner mig om enkla men givande och nyttiga nöjen :)

Har inte använt stavarna på tre år, jag lär nog ha träningsvärk imorron.


Har haft en stressig men rolig dag på jobbet, det är flyt nu. Gick ut o önskade grabben en härlig o rolig 4:th of july. Han svarade med detsamma, saknar honom lite men vet att vi kommer att ses igen, när eller hur det får tiden visa. Grattade en annan grabb i Australien för att han äntligen sökt in på ingenjörslinjen, nu håller vi tummarna för att han kommer in på förstahandsvalet. Tur man har fejjan, så man hänger med lite om vad som händer.


Chattade imorse med hjärtat. Äntligen har hon fått sin tatuering   fyllt 18 år och har två veckor kvar innan hemfärd. Hon har nog bråda tider, jag e överlycklig för att få hem henne men jag förstår hennes separations ångest från allt det roliga och fina människor hon varit omkring i ett år. 


Det var skönt under promenaden att prata av sig, berätta om min dag o lätta mitt sinne, det gav mig sån #energi och #glädje i själen. Jag känner mig lite trött men väldigt tillfreds. Kom hem och tog en dusch och gick omkring naken och självtorkade i lägenheten - för att jag kan.

Satt på #balkongen och målade naglarna på både fötter o händer - för att jag vill.

Blockade en person på #telefonen - för att jag kan.

Äter #nutella ur burken - för att jag vill.

Kommer att lägga mig på soffan med ögongodiset i första säsonen av the following - för att jag vill.

Mmmmm såklart med en kisse på magen - för att han vill :)


Jag lever i nuet - för att jag kan och för att jag vill//fridens


Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Gästboken - skriv till mig :)

Follow on Bloglovin

Bloggerfy

Fina bloggar

Fråga mig

2 besvarade frågor
Follow on Bloglovin

Tidigare år

google+

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards