luvcatz

Alla inlägg under september 2012

Av luvcatz - 17 september 2012 09:15

Skypade med mitt hjärta i lördags, hon e min minsting och har åkt till Australien för att studera ett år, fantastisk modig och smart tjej, är en otroligt stolt mor :) Min förstfödde var iväg för två år sen, han med i landet down under, kul att de vågar ta chanserna när de kommer, var själv iväg till Amerika när jag var tjugo, äpplet faller inte långt från......

Annars var helgen precis så där lat som jag önskade. Älsklingen och jag tog med grabben till svampskogen, han är ett lånebarn jag har fått äran att ha hos mig, kommer från USA och älskar Sverige. Fyra liter kantareller fick vi med hem, stekte dem och hade som tillbehör till färsk pasta, gott!

Min försfödde passade på att umgås med sin far i helgen, skönt för dem att träffas igen och förhoppningsvis knyta band för att ses lite mer regelbundet.

Denna vecka kommer att gå väldigt fort, mycket på schemat, bara att köra på!

Tacka vet jag skype, livar upp för stunden och ger ett mammahjärta lite glädje//fridens


Av luvcatz - 15 september 2012 10:39

Sov oroligt, vaknade med huvudvärk. Förra lördagen körde jag lite fel i stockholm. Körde nästan förbi avfarten, men kom på det o svängde av, vilket innebar att jag körde över heldragen linje!!! Fel av mig, jag vet men tyckte det var bra just då :$

Då blev jag stoppad, fram till mig springer en ung polis, han bokstavligen skäller ner mig o jag får blåsa o visa kortet. Han kollar mig o fortsätter trycka ner mig, hotar med att ta kortet av mig på plats, men lugnar ner sig, säger till mig att idag har jag tur för han har en transport i bilen o e på väg tillbaka till stationen. Shit, mina medpassagerare blev spaka o jag helt ställd - vad hände? Hade han en dålig dag o jag blev hans slagpåse? Kändes olustigt. Maktmissbruk kallar jag det//fridens
Av luvcatz - 14 september 2012 18:43

Skönt, har slutfört lägenhetsaffären, insatsen är såld o nu har jag bara en hyra att betala :)Middagen står i ugnen, det blir hasselbackspotatis o nötstek, älsklingen sjunger i duschen o jag har dragit på mig onepeacen o sitter med ett glas rött o är avslappnad. Katten sitter o kurrar o kloar på magen min i harmoni. Har två kvar av en familj på fyra kattor, mor o far till dessa två sötnosar sitter på små molntussar o vakar. Mmmm ett glas rött//fridens

Av luvcatz - 14 september 2012 07:20

Himlen var röd imorse, kom upp tidigt, inget morgonkel, var det för diskussionen som kom upp igår kväll....

Solregn och två regnbågar visade sig när jag körde älsklingen till sitt jobb imorse. Såg en ensam fotboll på övergångsstället när jag svängde in till mitt arbete, kusligt fast ändå inte, vem som helst kan väl sparka bort en boll, sen att den glöms på just övergångsstället är en slump, fast man associerar till lekande barn och de ska väl inte vara i gatan...

Helg snart, se vad som kommer upp, har inga planer... än :)

Av luvcatz - 13 september 2012 21:51

Ja, det var slut i nästan två månader efter två o ett halvt år. Nu har vi börjat träffas igen sen ett par veckor.

Herregud vad vill du, vad vill jag?

Det var två personer som fullkomligt exploderade o gjorde slut med buller o bång, saknaden var ömsesidig, vi drogs samman igen.

Var står vi nu? Jag var så lycklig när jag hämtade dig från jobbet idag, sen satt vi vid din dator och pang - där kom #mejlen från nån skum datingsida!

- Haha oj, en onödig fyllegrej, du e ju min tjej! Mmmm...vi börjar på ruta ett, en dag i sänder.

#Tokkär - eller bara tok?

Vad har jag gjort? Natti natt.

Av luvcatz - 13 september 2012 10:59

Igår vid middagen hade grabben bråttom för han skulle se i-phone 5 släppet på nätet???  glömde dock fråga vad som var bättre med den nya versionen, jag är inte ointresserad, hänger bara inte med! Ska fråga ikväll.

Oh, träffade en treveckors baby igår, ljuvligt, kom på mig själv att låta fånig på rösten... får väl snusa på o njuta av stunder man får träffa små underverk, även om det suger lite i livmodern så tänker jag inte börja om... mina underverk är ändå sjutton o nitton   

Älsklingens moppe är trasig, fick köra honom till jobbet imorse med, har varit sen två morgnar, måste gå upp tidigare!!! É ju för trött, är det hösttrötthet på morgnarna eller förkylning på g? Allmänt trött och förvirrad, ska varva ner, men é ju inte tjugo längre, eeehhh.......

Av luvcatz - 13 september 2012 09:39

Vaknar upp, det är soligt idag :)

En intensiv vecka har det varit, nu är vi på väg mot helg, skönt - ska bara slappa tror jag!

Tidigare månad - Senare månad

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2012 >>>

Gästboken - skriv till mig :)

Follow on Bloglovin

Bloggerfy

Fina bloggar

Fråga mig

2 besvarade frågor
Follow on Bloglovin

Tidigare år

google+

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards