luvcatz

Alla inlägg den 28 september 2012

Av luvcatz - 28 september 2012 09:30

Meen gud, det är klart att jag är trött, har ju urusel syreupptagning, man bör ha minst 35% för att klara en normal arbetsdag, jag har 25!!!! Nu är det dags för mig att ta tag i hälsan. Körde ett roligt vattenfyspass i onsdags, börjar hitta motivation till förändring :) Var på smygpremiärvisning av hypnotisören igår, fantastisk filmatisering av boken, Persbrandt höll ner sin vanliga matchoprofil o gjorde rollen som Erik väldigt bra, gillade allas rollprestationer o miljöerna i den filmen, tack Lasse Hellström - du har lyckats igen!F.B vilken jobbig sak, jag blir så glad av att kunna följa hjärtat i Aussie, hon är nu i Queensland på ledighet o simmar i barriärrevet, puzz på dig älskling, kul att se bilderna :)Sen har vi den svarta biten med fb o nätflirtandet mellan älsklingen o två "kompisar" - nä man talar inte så till vänner, bestämmer möten, byter telnr i samma andetag som man pratar porr!!!! Är så förvirrad o skitsur!!!!Han säger att jag bara letar fel hos honom, men jag får alltså inte fråga om det jag ser o uppfattar av honom? Obehagliga frågor sopas undan o besvaras med mothugg o anklagelser, det känns ju ärligt i ett förhållande...... :/

Tidigare månad - Senare månad

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2012 >>>

Gästboken - skriv till mig :)

Follow on Bloglovin

Bloggerfy

Fina bloggar

Fråga mig

2 besvarade frågor
Follow on Bloglovin

Tidigare år

google+

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards