luvcatz

Alla inlägg den 19 september 2012

Av luvcatz - 19 september 2012 21:38

Har inte haft nån bra dag. Tappat allt jag tagit i, typ. Dagens styrelsemöte kändes inte ok, jag framförde mina åsikter om hur säsongsavslutningsmötet kändes och att jag inte vill fortsätta jobba med styrelseuppdraget, vi hade inte tillräckligt med tid att prata igenom just det, tyckte att ansvarig kom med bortförklaringar.... Det gäller f.ö från älsklingen med.... bortförklaringar.....

Har ju min ideélla styrelse där vi minsann delar på ansvar och uppdrag och den funkar åtmínstone #demokratiskt    

Mmmm stressig dag på jobbet men det är ju så vissa dagar. Hade första passet på kursen idag, första gången på flera år som jag tränade ett pass, hette det funktionell träning? Vi hade iaf en bräda att steppa på, hantlar, gummisnodd och en lätt stång som vi varierade träningen med, skön avslutning på en dag som denna.

Kattorna var tokhungriga när jag kom hem, de gick framför fötterna och jamade till jag fyllde på torrfoder till dem. 

Ganska sen middag, kattmys o somna framför burken :) //fridens

Tidigare månad - Senare månad

Senaste inläggen

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2012 >>>

Gästboken - skriv till mig :)

Follow on Bloglovin

Bloggerfy

Fina bloggar

Fråga mig

2 besvarade frågor
Follow on Bloglovin

Tidigare år

google+

Besöksstatistik

Sök i bloggen

Arkiv

RSS


Skapa flashcards